Το κτήριο είναι του ΄35, ο πρώτος όροφος δεν έχει στεγάνωση και μόνωση, τα νερά βγαίνουν από τις πρίζες
Τα παιδιά του 2ου δημοτικού σχολείου Πύργου ζουν έναν συνεχή εφιάλτη καθώς φοβούνται μήπως πέσει το ταβάνι στο κεφάλι τους εξ αιτίας της διάβρωσης του από τις πρόσφατες νεροποντές, καθώς το κτήριο είναι παλιό του 1935 και ως φαίνεται ασυντήρητο. Αφού ο πάνω όροφος του σχολείου ειναι πλέον ακατάλληλος η έκτη δημοτικού αναγκάζεται να κάνει μάθημα σε μια λυόμενη αίθουσα η οποία έβαλε νερά όχι μόνο από την οροφή αλλά και από το δάπεδο. Έτσι οι μαθητές κινδυνεύουν από ηλεκτροπληξία αφού το νερό περνάει μέσα από τους διακόπτες, αλλά και ζουν μέσα στην υγρασία αφού το δάπεδο έχει γεμίσει νερά.

Όπως αναφέρει η πρόεδρος του Δ.Σ. του συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων, κα Αικατερίνη Πολάκη, όταν πήγαν στον δήμαρχο Πύργου για να του επιστήσουν την προσοχή και να διαμαρτυρηθούν για την κατάσταση του κτηρίου όπου καθημερινά τα παιδιά τους περνούν έξι και παραπάνω ώρες, τους είπε ότι πρώτον είναι υπερβολικές και δεύτερον ότι θα επιμεληθεί με συνεργεία του δήμου για ν διορθωθούν όλες οι ζημιές.
Μέχρι τώρα πήγε ένας ειδικός για τη στέγη του παλιού κτηρίου ο οποίος έκανε πρόχειρη κατασκευή χωρίς να αλλάξει την παλιά σαθρή μόνωση και να βάλει εξ αρχής νέα. Με αποτέλεσμα να πέφτουν και πάλι οι σοβάδες μέσα στις αίθουσες καθώς έχουν πάρει υγρασία.

Η κα Πολάκη τονίζει επίσης, ότι λόγω της πτώσης των σοβάδων σφραγίστηκαν τρεις αίθουσες και ο διάδρομος. Άρα ένα από τα δυο τμήματα της ΣΤ΄τάξης είναι σε λυόμενη αίθουσα. Όμως και αυτή γέμισε νερά από μια άλλη κακοτεχνία και τα θρανία πλέον σχεδόν επιπλέουν. Οι μαθητές πατάνε στα νερά η υγρασία μπαίνει από την οροφή και αγγίζει το ηλεκτρολογικό υλικό. Οι πρίζες και οι διακόπτες βγάζουν πλέον νερό. Ως αποτέλεσμα ήταν να γίνει βραχυκύκλωμα να πέσει η ασφάλεια άγνωστο αν και αυτή είχε ασφαλιστική δικλείδα και η αίθουσα έμεινε στο σκοτάδι. Τώρα τους διακόπτες που αλλάχθηκαν μεν από ηλεκτρολόγο τους ανάβει ο εκπαιδευτικός αλλά και αυτός με κίνδυνο της ζωής του.

Η ασφάλεια των παιδιών πλέον είναι σε κίνδυνο. Πριν δύο μήνες δυο αίθουσες διδασκαλίας και η αίθουσα της πληροφορικής έκλεισαν λόγω ακαταλληλότητας εξ αιτίας μεγάλου όγκου σοβάδων που έπεσαν. Έτσι η ΣΤ τάξη μοιράστηκε σε δυο αίθουσες. Το ένα τμήμα κάνει μάθημα στην αίθουσα των αγγλικών και η άλλη στη λυόμενη αίθουσα με τα προβλήματα που ήδη είπαμε.

Η κα Πολάκη με απογοήτευση τονίζει ότι στην λυόμενη αίθουσα λόγω κάποιας κακοτεχνίας στην κεραμοσκεπή μπήκε το νερό από κάποια σπασμένα κεραμίδια. Ήρθε τεχνικός για σκεπές από το δήμο και τώρα ψάχνουν τον τύπο των ειδικών κεραμιδιών για να αγοραστούν και να κουμπώσουν με τα υπόλοιπα. Η κα Πολάκη δρώντας όσο πιο γρήγορα γινόταν έχει ψάξει μέχρι και σε καταστήματα στη Χαλκίδα για τον τυπο των κεραμιδιών. Όπως είπε ο δήμος έχει ήδη βάλει το θέμα κατά προτεραιότητα και έτσι η σύμβαση με την έννοια του κατεπείγοντος θα γίνει μέχρι στο α τρίμηνο του ΄25. Σκεφτείτε και να μην είχε τέτοια έννοια το έργο πότε θα γινόταν. Το παράξενο είναι ότι στην αρχή κάθε σχολικού έτους δεν γίνεται έλεγχος στα κτήρια στα οποία θα μπουν τα παιδιά μας και θα κάνουν μάθημα.
Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Βασίλης Παναγόπουλος λέει ότι θα γινει άμεσα όλη η επισκευή και μάλιστα θα επισπεύσει τις διαδικασίες και τουλάχιστον η στέγη στο λυόμενο κτήριο θα γίνει άμεσα.