15χρονη ιδιοφυΐα: O Βασίλης έχει στόχο να αποδείξει μέσω της επιστήμης πως υπάρχει Θεός

15χρονη ιδιοφυΐα: O Βασίλης έχει στόχο να αποδείξει μέσω της επιστήμης πως υπάρχει Θεός

Το όνομα του Ουίλιαμ (Βασίλειου) Μαΐλλη κάνει τον γύρο του κόσμου από τότε που ο ίδιος ήταν μόλις 9 ετών. Και όχι άδικα. Το παιδί-θαύμα αποφοίτησε τότε από το λύκειο Penn-Trafford στο Πίτσμπεργκ των ΗΠΑ. Στην τελετή της αποφοίτησης απήγγειλε στίχους από τη Βίβλο στα αρχαία Ελληνικά και εξήγησε αποφθέγματα του Καρτέσιου.

Δείτε απόσπασμα από το βίντεο της αποφοίτησης εδώ:

Δύο χρόνια μετά, στα 11, ο μικρός ομογενής αποφοίτησε από το κολλέγιο Saint Petersburg στη Φλόριντα και ετοιμαζόταν να συνεχίσει τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Φλόριντα. Αυτά τουλάχιστον είχε πει τότε, σε τοπική εφημερίδα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ελληνορθόδοξο Ιερό Ναό των Αγίων Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης, την ενορία του ιερέα πατέρα του, π. Πέτρου Μαϊλλη, στην περιοχή Τάμπα Μπέι.

Δείτε τον εδώ:

Στα 13 του η ιστοσελίδα upsocl.com έκανε εκτεταμένο αφιέρωμα για τον Ουίλιαμ (Βασίλειος) Μαΐλλη, με τίτλο «13χρονος-ιδιοφυΐα προσπαθεί να αποδείξει ότι ο Stephen Hawking έχει άδικο. Ισχυρίζεται ότι ‘ο Θεός υπάρχει’».

«Το πρώτο ποτό από το ποτήρι της φυσικής επιστήμης θα σε κάνει άθεο, αλλά στον πάτο του ποτηριού σε περιμένει ο Θεός. Οι άθεοι τότε προσπαθούν να πουν ότι δεν υπάρχει Θεός, ενώ στην πραγματικότητα χρειάζεται περισσότερη πίστη για να πιστέψει κανείς ότι δεν υπάρχει Θεός παρά για να πιστέψει ότι υπάρχει Θεός». Τόσο κατηγορηματικός ήταν ο Ουίλιαμ Μαΐλλης όταν προσπάθησε να εξηγήσει γιατί ο Stephen Hawking έκανε λάθος, όπως και όλοι οι άθεοι, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Τι κάνει ο Βασίλης σήμερα;

15 χρονών σήμερα ο Βασίλης σπουδάζει για να γίνει αστροφυσικός και κάποια μέρα να εργαστεί στη NASA. Στόχος του να αποδείξει ότι ο Θεός υπάρχει, βασίζοντας τα επιχειρήματά του στα έργα του Χόκινγκ. Με αυτόν τον τρόπο, συμμετέχει στην (αιώνια) συζήτηση μεταξύ επιστήμης και θρησκείας. Μπορεί έτσι να απαξιώνει την ιδιοφυΐα του μεγάλου αστροφυσικού, ωστόσο εξηγεί με επιστημονικά επιχειρήματα γιατί τα ισχυρίζεται όλα αυτά.

«Είναι πιο λογικό ότι κάτι δημιούργησε το σύμπαν παρά ότι το σύμπαν δημιούργησε τον εαυτό του. Χρειάζεται περισσότερη πίστη για να πεις ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε μόνο του παρά για να πεις ότι κάτι άλλο δημιούργησε το σύμπαν, επειδή αυτό είναι πιο λογικό» εξηγεί.

«Ο στόχος μου είναι να έχω πάρει το διδακτορικό μου μέχρι να κλείσω τα 18», λέει αναφερόμενος στο μέλλον του. Έχει μάλιστα συγκεκριμένα σχέδια για το πώς θα αξιοποιήσει τις γνώσεις του: «Θέλω να αποδείξω μέσω της επιστήμης την ύπαρξη του Θεού για να μπορεί να ξέρει ο κόσμος την αλήθεια».

Ο Ουίλιαμ έχει μάλιστα τη δική του θεωρία ότι η αθεϊα στηρίζεται εξίσου στην πίστη όσο και η θρησκεία κι ότι είναι πιθανότερο το σύμπαν να αποτελεί δημιούργημα μιας Ανώτερης Δύναμης παρά ένα τυχαίο περιστατικό. «Η Επιστήμη κι η Θρησκεία δεν διαφέρουν», λέει. «Η επιστήμη είναι ένα εργαλείο εξήγησης του κόσμου, δεν αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει Θεός».

Ποιος είναι ο Ουίλιαμ (Βασίλειος) Μαΐλλης

Από την ηλικία των επτά μηνών ο Ουίλιαμ -με καταγωγή από την Κάλυμνο– μιλούσε με ολοκληρωμένες προτάσεις. Έμαθε πρόσθεση και αφαίρεση πριν κλείσει τα δύο, γνώριζε το αλφάβητο τριών γλωσσών ένα χρόνο αργότερα και στα τέσσερα ο μεγαλύτερος αδελφός του του είχε ήδη διδάξει άλγεβρα. Όταν ήταν πέντε ετών, διάβασε ένα βιβλίο γεωμετρίας 209 σελίδων σε μία νύχτα και ξύπνησε την άλλη μέρα λύνοντας περίπλοκα προβλήματα.

«Έκανε τα πάντα να φαίνονται σαν παιχνίδι», είπε ο πατέρας του. Σ’ ένα βίντεο που ο ίδιος ανήρτησε στο ΥοuTube, το καμάρι του διακρίνεται σε ηλικία τεσσάρων ετών να λύνει εξισώσεις και στην ίδια ηλικία να εξηγεί την έλλειψη ζωής στον πλανήτη Άρη.

Ο ψυχολόγος Τζόαν Ρούθζατς του Πανεπιστημίου του Οχάιο, που ασχολήθηκε με τον Ουίλιαμ, είπε ότι παιδιά σαν κι αυτόν γεννιώνται μια φορά στα δέκα εκατομμύρια κι ότι έχουν μια έμφυτη τάση προς τον αλτρουϊσμό.

«Οι ιδιοφυίες έχουν αυτή την τάση να κάνουν το καλό. Εστιάζουν στην ευρύτερη εικόνα της ανθρωπότητας», λέει. Κι όπως επισημαίνει, ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια που συναντούν στο δρόμο τους είναι ότι το επίπεδο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσης δεν ικανοποιεί τα δυνατά μυαλά τους, ότι νιώθουν αποξενωμένοι από τους συνομηλίκους τους. Το κολλέγιο «φαντάζει πολύ καλύτερο μέρος για τα παιδιά-θαύματα. Οι άνθρωποι τα αποδέχονται… Έχουν πιο πολλά κοινά ενδιαφέροντα με μια οκτάχρονη ιδιοφυία απ’ ό,τι οι συνομήλικοί του».

Με πληροφορίες από το in.gr.

Διαβάστε ακόμα:

Θρήνος στη Ρόδο: “Έσβησε” ο 16χρονος Λευτέρης – Ο επίμονος υψηλός πυρετός – Το “αντίο” του μπαμπά του

Ένας απλός τρόπος για να διαλέξετε τα καλύτερα καλλυντικά για την υγεία του μωρού σας

“Πήγαινε καλά η Τζωρτζίνα. Είχε βελτίωση κάθε μέρα. Ήταν ανεξήγητο που πάθαινε επεισόδια”