Back to school με εκπλήξεις από τα Goody’s και τη learn-e-pedia.gr


Η ψηφιακή πλατφόρμα εκμάθησης learn-e-pedia.gr του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, συνεργάζεται φέτος με το Junior Goody’s και προσφέρει πολλές εκπλήξεις σ’ όλους τους μαθητές!

Από 24 Αυγούστου έως και 4 Οκτωβρίου οι καταναλωτές ενός γεύματος Junior Goody’s κερδίζουν μαζί με τα Junior σχολικά τους και 25% έκπτωση σε όσα μαθήματα της learn-e-pedia.gr επιλέξουν!

100 ετήσιες άδειες χρήσης για τη learn-e-pedia.gr σε μάθημα επιλογής κερδίζουν, μετά από κλήρωση, τα μέλη του Goody’s FunClub ή όσοι γίνουν μέλη κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου!

Η νέα πλατφόρμα learn-e-pedia.gr που έχει εισάγει με μεγάλη επιτυχία στον τομέα της εκπαίδευσης ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, βασίζεται στην αρχή της διαδραστικής μάθησης και ως στόχο έχει να συμβάλει ουσιαστικά στον εκσυγχρονισμό της διδασκαλίας.

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η ψηφιακή πλατφόρμα εκμάθησης του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ learn-e-pedia.gr συνεργάζεται με το Junior Goody’s και φέρνει πολλές εκπλήξεις σε όλους τους μαθητές!

Πιο συγκεκριμένα, από 24 Αυγούστου έως και 4 Οκτωβρίου 2012 όλοι οι καταναλωτές ενός Junior γεύματος κερδίζουν μαζί με τα Junior σχολικά τους και συνολικό ποσοστό έκπτωσης 25% σε όσα μαθήματα της learn-e-pedia.gr επιλέξουν. Η ενέργεια ισχύει μόνο στα εστιατόρια Goody’s.

Επιπλέον, όσοι είναι ήδη μέλη του Goody’s FunClub ή γίνουν κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου, μπορούν αμέσως να λάβουν μέρος στην κλήρωση για μία από τις 100 ετήσιες άδειες χρήσης στην εκπαιδευτική πλατφόρμα, σε μάθημα επιλογής τους.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ενέργεια, αλλά και για να διεκδικήσετε ένα από τα δώρα, επισκεφτείτε την παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: www.goodysfunclub.com

Η learn-e-pedia.gr αποτελεί τον πιο σύγχρονο τρόπο εκμάθησης. Πρόκειται για μια ψηφιακή καινοτομία του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ με πλούσιο εκπαιδευτικό περιεχόμενο, αλλά ταυτόχρονα διασκεδαστικό και ευχάριστο με multimedia εφαρμογές. Έτσι εισάγει ομαλά εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς στο εξελιγμένο περιβάλλον της interactive διδασκαλίας. Το περιεχόμενό της αποτελείται από την ύλη που διδάσκεται στα σχολεία, ενώ εμπλουτίζεται συνεχώς από παραδείγματα, ασκήσεις αξιολόγησης, πρόσθετες πληροφορίες και εκπαιδευτικού περιεχομένου διαδραστικά παιχνίδια (ανάλογα με την ηλικία).