Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί καταγγέλουν: “Τα ιδιωτικά σχολεία αυθαιρετούν και ξεκινούν πρωινά μαθήματα τηλεκπαίδευσης”

Την περασμένη εβδομάδα λάβαμε πολλές αναφορές και καταγγελίες από αναγνώστες ότι τα ιδιωτικά σχολεία δεν ακολουθούν την επίσημη γραμμή του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με το πρόγραμμα και το ωράριο τηλεκπαίδευσης στα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία καθώς οι μαθητές τους παρακολουθούν κανονικά τα μαθήματά τους στο αντίστοιχο πρωινό ωράριο από τις 8:10 το πρωί και σχολάνε στις 13:15.

Μάλιστα, υπάρχουν και περιπτώσεις ιδιωτικών σχολείων που δίνουν στους γονείς τη δυνατότητα να επιλέξουν οι ίδιοι πότε θέλουν να παρακολουθήσουν μαθήματα τηλεκπαίδευσης τα παιδιά καθώς “σπάνε” τα τμήματα και δημιουργούν ψηφιακές τάξεις που λειτουργούν είτε πρωί είτε απόγευμα ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα δηλώσουν οι γονείς.

Μπορείτε να δείτε τη σχετική εγκύκλιο ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί προς Κεραμέως: Αυθαιρετούν άραγε, ή ακολουθούν εντολές σας για τις αλλαγές προγραμμάτων οι σχολάρχες;

Το Υπουργείο Παιδείας δεν προέβη σε κάποια επίσημη τοποθέτηση επί του θέματος και σήμερα η ΟΙΕΛΕ, (Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος) με ανακοίνωση- ανοιχτή επιστολή προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, της ζητά να λάβει θέση για το γεγονός καθώς πλέον τα περισσότερα ιδιωτικά σχολεία ακολουθούν αρχής γενομένης από σήμερα πρωινό πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης.

Γιατί εφαρμόζεται πρωινό πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης για τους μαθητές ιδιωτικών σχολείων;

Όπως καταγγέλλουν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί εντός του σαββατοκύριακου στους γονείς ιδιωτικών σχολείων στάλθηκαν νέα πρωινά προγράμματα τηλεκπαίδευσης των μαθητών όπου μεταξύ άλλων δεν θα προβλέπεται το 30λεπτό μάθημα όπως ορίζει το ΦΕΚ του Υπουργείου αλλά αντιθέτως 40λεπτη διάρκεια της διδακτικής ώρας επί 8 ώρες!

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί τονίζουν στην ανακοίνωσή τους ότι “Στο βωμό του κέρδους πολλοί από τους ιδιοκτήτες δεν διστάζουν, όχι απλώς να παραβούν κάθε νομοθετική ρύθμιση, αλλά να θυσιάσουν κάθε παιδαγωγική αρχή και την ομαλή ψυχοσυναισθηματική κατάσταση των παιδιών.

Διαφωνούμε κάθετα με την διενέργεια απογευματινών μαθημάτων μέσω elearning, ειδικά για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Όμως θα πρέπει οι νόμοι να τηρούνται απαρέγκλιτα από όλους στο όνομα της ισονομίας για κάθε μαθητή, είτε αυτός προέρχεται από εύπορο περιβάλλον είτε έχει μεγαλώσει σε οικογένεια μη προνομιούχων. Θα πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά όσοι παραβιάζουν ανερυθρίαστα τις εντολές σας (εκτός και αν έχουν ειδική, μη δημοσιοποιημένη, άδεια…).”

Μάλιστα σε δεύτερο χρόνο καταθέτουν και τη δική τους πρόταση για την από κοινού ομαλή διεξαγωγή της τηλεκπαίδευσης τόσο για τα δημόσια όσο και τα ιδιωτικά σχολεία λέγοντας ότι “Επαναλαμβάνουμε την πρότασή μας για τη διεξαγωγή πρωινών μαθημάτων για όλα τα σχολεία μέσω του blended elearning, της βέλτιστης πρακτικής τηλεκπαίδευσης, η οποία λόγω της μικτής χρήσης σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα είχε την πρόσθετη ωφέλεια της αποσυμφόρησης του δικτύου.”