Με λόγια που ραγίζουν καρδιές, η 18χρονη κόρη της 36χρονης γυναίκας που έπεσε θύμα δολοφονίας από τον σύζυγό της στον Βόλο, μιλάει για την ανείπωτη τραγωδία και την απόφασή της να στηρίξει τα μικρότερα αδέρφια της.
«Αυτό που έκανε στη μητέρα μου δεν θα του το συγχωρήσω ποτέ. Δεν θέλω να τον ξαναδώ. Θα τον κοιτάξω μόνο για να του πω “ντροπή”», τόνισε στη συνέντευξή της στο taxydromos.gr.
Η νεαρή κοπέλα περιγράφει ότι νιώθει σαν να έχασε και τους δύο γονείς της: «Η μαμά έφυγε εξαιτίας του, όμως κι εκείνος για μένα δεν υπάρχει πια. Τους αγαπούσα, αλλά τώρα αισθάνομαι ότι πέθαναν και οι δύο. Έχω μόνο τα αδέρφια μου και αυτά θα στηρίξω».
Με συγκίνηση δήλωσε πως θα αναλάβει τον ρόλο και των δύο γονιών για τα μικρότερα αδέρφια της: «Δεν έχουμε πια ούτε μάνα ούτε πατέρα. Από εδώ και πέρα θα είμαι εγώ και για εκείνα μάνα και πατέρας μαζί».
Αναφερόμενη στη ζωή της οικογένειας, είπε: «Ό,τι ζήσαμε θα μείνει μυστικό. Το ξέρουμε μόνο εμείς. Ήμασταν μια οικογένεια που πολλοί ζήλευαν, μας θαύμαζαν. Εκείνος μας κατέστρεψε».
«Μαμά, ξέρω ότι μας βλέπεις» – Η ανάρτηση που συγκινεί
Με ένα τρυφερό μήνυμα στα social media, η 18χρονη αποχαιρέτησε τη μητέρα της:
«Έφυγες μαμάκα μου και θα μου λείψεις πολύ. Ξέρω ότι μας βλέπεις από εκεί ψηλά. Σ’ αγαπάμε όλοι, εγώ, ο Ντίνος, η Μέλισσα και η Ασημίνα. Θα είσαι για πάντα στη ζωή μας», έγραψε, εκφράζοντας το ανυπέρβλητο κενό που άφησε πίσω της.
