ΔΕΔΗΕ: Πώς θα αποζημιωθείτε για τις συσκευές που χάλασαν λόγω διακοπής ρεύματος από την κακοκαιρία

Εκτός από την ταλαιπωρία των πολιτών που υποχρεώθηκαν να μείνουν χωρίς ρεύμα αρκετές ώρες αλλά και πολλές μέρες  λόγω της κακοκαιρίας Μήδεια, πολλοί είναι αυτοί που με την επιστροφή της ηλεκτροδότησης, συνειδητοποίησαν ότι πολλές ηλεκτρικές τους συσκευές δεν λειτουργούσαν, λόγω της διακοπής του ρεύματος.

Ο εκπρόσωπος του ΔΣ Εργαζομένων του ΔΕΔΔΗΕΚ.Μασούρας μίλησε σχετικά με της ηλεκτρικές συσκευές που καταστράφηκαν από τις διακοπές ρεύματος και ενημέρωσε πως υπάρχει φόρμα στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, όπου «κάθε πελάτης να αποζημιωθεί αν αποδειχθεί ότι καταστράφηκαν συσκευές κατά τη διακοπή του ρεύματος», παρέχοντας τα σχετικά έγγραφα.

Τι πρέπει να κάνετε για να διεκδικήσετε αποζημίωση για βλάβη σε ηλεκτρικές συσκευές που θεωρείτε ότι οφείλεται σε υπαιτιότητά του ΔΕΔΔΗΕ

Για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές σας, που θεωρείτε ότι οφείλονται σε προβλήματα του δικτύου, που ο ΔΕΔΔΗΕ όφειλε να έχει αντιμετωπίσει μπορείτε, εντός το πολύ δέκα (10) εργάσιμων ημερών από το συμβάν, να υποβάλλετε αίτηση αποζημίωσης στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ, από το οποίο εξυπηρετείται το ακίνητό σας.

• εφόσον διαπιστωθεί ευθύνη υπαλλήλων ή υπηρεσιών μας από σχετικές πράξεις ή
παραλείψεις τους, σας αποζημιώνουμε με χρηματικό ποσό, το ύψος του οποίου κρίνεται κατά περίπτωση και αναλόγως της ζημίας σας

• ειδικότερα, εφόσον η βλάβη των συσκευών σας οφείλεται σε τυχαία βλάβη του ουδετέρου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης σας χορηγούμε, αναλόγως της ζημίας σας, χρηματικό ποσό έως 600 € ανεξαρτήτως τύπου παροχής

Για την καταβολή της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού θα πρέπει:

• να υποβάλετε έγκαιρα την παραπάνω αίτηση αποζημίωσης.
• να θέσετε στη διάθεσή μας, εφόσον σας ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
• να θέσετε στη διάθεσή μας, όταν σας ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
• να υπογράψετε Υπεύθυνη Δήλωσης αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού

Ο ΔΕΔΔΗΕ:

• αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς σας για την υποβολή στοιχείων που σας ζητούνται.

• σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής σας, σας καταβάλλει χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.