Νέο πρόγραμμα, για την πρώιμη παρέμβαση, στην ανάπτυξη βρεφών και νηπίων

Από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, για τον καθοριστικό ρόλο, των γονέων

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου ανακοίνωσε το νέο εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενο πρόγραμμα με ακριβή τίτλο “Πρώιμη παρέμβαση στην ανάπτυξη βρεφών και νηπίων τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης: Ο ρόλος των γονέων και των φροντιστών”

Το πρόγραμμα έχει διεπιστημονικό χαρακτήρα που αφορά ψυχολόγους, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, επαγγελματίες υγείας, κοινωνικούς λειτουργούς και τους μοριοδοτεί στον ΑΣΕΠ

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος ειναι ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου Σοφός Αλιβίζος ενώ ακαδημαϊκή υπεύθυνη είναι η καθηγήτρια Τσιμπιδάκη Ασημίνα

Το πιστοποιημένο πρόγραμμα από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου συνιστά μια καινοτόμα εκπαίδευση και επιμόρφωση που παρέχει γνώσεις και δεξιότητες
στην επιμέλεια και φροντίδα βρεφών, νηπίων και παιδιών (με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες (ε.ε.α./α.)) και συνάμα, μπορεί να αξιοποιηθεί στην Ελληνική (και όχι μόνο) αγορά εργασίας.

Οι επιμελητές/τριες κατέχουν έναν ζωτικής σημασίας ρόλο, με διεθνοποιημένη και κοινή αποστολή, που συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη ενός παιδιού και συνιστά βασικό αρωγό για την αποτελεσματική λειτουργία της οικογένειας.

Η πρώιμη παρέμβαση αναφέρεται σε ένα σύνολο υποστηρικτικών δράσεων και υπηρεσιών που προσφέρονται σε παιδιά από τη βρεφική ηλικία μέχρι και τα πρώτα χρόνια της προσχολικής εκπαίδευσης.

Στόχος του προγράμματος είναι να επιμορφώσει και να ενισχύσει με γνώσεις και δεξιότητες άτομα που θα εργαστούν ως επιμελητές/τριες βρεφών, νηπίων και παιδιών.

Η πρωτοτυπία, αλλά και συνάμα η πρακτική αξία του προγράμματος, έγκειται στο ότι ακολουθεί ένα ολιστικό μοντέλο προσέγγισης με διεπιστημονική κατεύθυνση από τον χώρο της ψυχολογίας, της παιδαγωγικής, της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, της ιατρικής και της κοινωνικής εργασίας.

Συνάμα, προσφέρει πολλαπλές γνώσεις, θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις, μεθόδους αντιμετώπισης, καθώς και συμβουλές και οδηγίες για φροντιστές/τριες και γονείς.

Επιπρόσθετα, το πρόγραμμα έχει πολλαπλό χαρακτήρα.

Απευθύνεται σε: 

  • ψυχολόγους,
  • επαγγελματίες υγείας,
  • παιδαγωγούς,
  • νηπιαγωγούς,
  • βρεφονηπιοκόμους,
  • κοινωνικούς λειτουργούς,
  • λογοθεραπευτές/τριες,
  • εργοθεραπευτές/τριες,
  • εκπαιδευτικούς,
  • νοσηλευτές/τριες
  • και σε όσους/ες επιθυμούν να εργαστούν ως επιμελητές/τριες και φροντιστές/τριες βρεφών-νηπίων-παιδιών ή που εργάζονται ήδη και επιθυμούν την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη μέσα από τον εμπλουτισμό των γνώσεων, δεξιοτήτων και προσόντων τους μέσω της εκπαίδευσης.

Παράλληλα, απευθύνεται και σε γονείς προκειμένου να τους ενδυναμώσει με συγκεκριμένα γνωστικά εφόδια που θα τους βοηθήσουν στην ανατροφή του παιδιού, αλλά και στη μετάδοση καταλλήλων γνώσεων προκειμένου να είναι σε θέση να αξιολογήσουν μελλοντικά κάποιον/α υποψήφιο/α επιμελητή/τρια για το παιδί τους ή κάποιον/α παιδαγωγό που θα επιλέξουν για τη διαπαιδαγώγηση και φύλαξη του παιδιού στον ελεύθερο του χρόνο.

Οι επιμορφούμενοι/ες, μπορούν μελλοντικά, να εργαστούν με βρέφη, νήπια και παιδιά (με και χωρίς ε.ε.α./α.) και να είναι σημαντικοί αρωγοί των εργαζόμενων γονέων, των μονογονέων, των αναδόχων και ιδιαίτερα των μητέρων, για τη φύλαξη των παιδιών τους

Διαβάστε επίσης:

Ένας 80χρονος μαθητής, εκπλήσσει τον Guardian, γιατί κυρίως εξακολουθεί να κάνει όνειρα

Φτιάχνουμε τα λαχταριστά λαζάνια που λατρεύει ο Garfield

Ροή Ειδήσεων