Αλγεινή εντύπωση και αποτροπιασμό προκαλεί η είδηση ότι ξέχασαν για 4 ολόκληρες ώρες 9χρονο ΑμεΑ μαθητή σε σχολικό λεωφορείο στο οποίο είχε επιβιβαστεί με τελικό προορισμό το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης που φοιτά. Tα υπόλοποιπα παιδάκια του ΚΔΑΠ κατέβηκαν κανονικά για να πάνε στο Κέντρο όμως ο 9χρονος ξεχάστηκε χωρίς κανείς να τον αντιληφθεί.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του thestival η υπόθεση αποκαλύφθηκε σε περιοχή της Θεσσαλονίκης κι έπειτα από καταγγελία συγγενικού προσώπου του ανήλικου συνελήφθησαν με την αυτόφωρη διαδικασία δύο άτομα: ο οδηγός του λεωφορείου και μία συνοδός.
Το απίστευτο της υπόθεσης είναι όπως προκύπτει από την έρευνα της ΕΛ.ΑΣ και πληροφορίες είναι πως το αγοράκι πάσχει και απο αλαλία με αποτέλεσμα για τρεις ολόκληρες ώρες να υπομένει «φυλακισμένο» μέσα στο σχολικό λεωφορείο το μαρτύριο χωρίς να ειναι σε θέση να ζητήσει βοήθεια.
Υπάρχει, ωστόσο διχογνωμία για το χρονικό διάστημα που έμεινε το παιδί στο λεωφορείο. Σύμφωνα με τη δικηγόρο της οικογένειας δε γνωρίζουν την ακριβή ώρα που παρέμεινε ο 9χρονος στο όχημα, ενώ σύμφωνα με τον διευθυντή του ΚΔΑΠ έμεινε περίπου μισή ώρα.
Πότε συνειδητοποίησαν ότι ο 9χρονος είναι κλεισμένος ολομόναχος στο σχολικό
Όπως έγινε γνωστό, ο 9χρονος επρόκειτο να παρακολουθήσει απογευματινό πρόγραμμα σε Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) και γι’ αυτόν τον λόγο επιβιβάστηκε στο λεωφορείο από το σπίτι του. Στο ίδιο όχημα βρίσκονταν κι άλλα παιδιά που παρακολουθούν το ίδιο πρόγραμμα. Φτάνοντας στο ΚΔΑΠ, τα παιδιά αποβιβάστηκαν κανονικά από το λεωφορείο, εκτός από τον 9χρονο, χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό από κανέναν.
Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν τέσσερις ώρες για να διαπιστωθεί από τον οδηγό της επόμενης βάρδιας, ότι το παιδί είχε εγκαταλειφθεί εντός του λεωφορείου.
Μετά την καταγγελία, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων Θεσσαλονίκης συνέλαβε τον 42χρονο οδηγό και την 23χρονη συνοδό. Τούς ασκήθηκε ποινική δίωξη για σωματική βλάβη από αμέλεια και παραπέμφθηκαν να δικαστούν στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.
Διαβάστε επίσης:
Το Υπ. Παιδείας στο πλευρό των μαθητών της Θεσσαλίας με πρόγραμμα ψυχολογικής υποστήριξης