Μια άσκηση που ενισχύσει την αναγνώριση των όρων της Γραμματικής
Μέσα από ένα Λαβύρινθο το παιδί με δυσλεξία μαθαίνει να αναγνωρίζει τους όρους της Γραμματικής!
Όπως ανφέρει η ειδική παιδαγωγός, Άσπα Μητρακάκη, για το παιδί με Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που η κλασική διδασκαλία δεν το βοηθάει να αφομοιώσει πληροφορίες και γνώσεις χρειάζονται ασκήσεις που κινητοποιούν τη μνήμη του μέσα από αισθητηριακά ερεθίσματα και το στοιχείο της Κίνησης.
Μια άσκηση που ενισχύσει την αναγνώριση των όρων της Γραμματικής είναι και οι Λαβύρινθοι της Γραμματικής.
Ακολουθώντας το δρόμο του λαβύρινθου εμπλέκεται η Κίνηση και ενδυναμώνεται η Συγκέντρωση για να μάθει το δυσλεκτικό παιδί Γραμματική!
Πρώτα επιλέγουμε τους όρους της Γλώσσας που θέλουμε να ενισχύσουμε.
Οι 4 Λαβύρινθοι αναφέρονται σε:
Ουσιαστικά
Ρήματα
Επίθετα
Επιρρήματα
Έπειτα γράφουμε σε έναν πίνακα λέξεις της κάθε κατηγορίας που μπλέκονται με άλλες που δεν ανήκουν σε αυτήν. Το παιδί πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή και να φτάσει στο τέλος της διαδρομής ακολουθώντας μόνο τις συγκεκριμένες λέξεις.
Φτιάχνουμε τους πίνακες με τους Λαβύρινθους!
Η διαδρομή θα καταλήξει κάπως έτσι!