Αρχική Νέα Πανικός στο Ηράκλειο - Σε κρίσιμη κατάσταση 2,5 ετών παιδί που κατάπιε χάπια

Πανικός στο Ηράκλειο - Σε κρίσιμη κατάσταση 2,5 ετών παιδί που κατάπιε χάπια

Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου ένα παιδάκι 2,5 ετών  με καταγωγή από τη Συρία.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του cretalive.gr το παιδάκι βρήκε χάπια, και νομίζοντας ότι ήταν καραμέλες,  τα κατάπιε.

Επικράτησε πανικός με το μωράκι να μεταφέρεται εσπευσμένα στο νοσοκομείο όπου παρακολουθείται εντατικά από τους γιατρούς.

Oι γιατροί δίνουν μάχη για να το κρατήσουν στη ζωή

Σύμφωνα με πληοφορίες του neakriti.gr οι γονείς του πέρασαν λίγες ώρες στα κρατητήρια με την κατηγορία της παραμέλησης ανηλίκου.

Η οικογένεια έχει επτά παιδιά, ανήλικα στο σύνολο τους. Οι εξετάσεις αναμένεται να δείξουν ποια είναι τα φάρμακα που κατανάλωσε το βρέφος.

«Το παιδί είναι διασωληνωμένο και υποστηρίζεται με μηχανική υποστήριξη ενώ η κατάσταση της υγείας του χαρακτηρίζεται κρίσιμη, με τους γιατρούς να προσπαθούν να το κρατήσουν στην ζωή», ανέφερε στον 9,84 o Διοικητής του νοσοκομείου Γιάννης Τασόπουλος, προσθέτοντας ότι με τη βοήθεια μεταφραστή αναμένεται να διευκρινιστεί τι ακριβώς συνέβη.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.


Όλα όσα αφορούν εσάς και το παιδί σας
τώρα στο e-mail σας

Εγγραφή στο Newsletter