Σχολικό κολατσιό – Δύο ιδέες που μάλλον θα θελήσετε να… κλέψετε

Είπαμε ότι η εβδομάδα θα είναι αφιερωμένη στο σχολικό κολατσιό ( που εδώ που τα λέμε είναι ό,τι πρέπει και για τους μεγάλους).

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Μαρίνα Πόγκα (nutrilife.com.gr) μάς δίνει δύο ιδέες για το κολατσιό που θα πάρουν τα παιδιά στο σχολείο, η μία για αλμυρό και η άλλη για γλυκό, οι οποίες είναι τόσο γευστικές, που είμαστε σίγουροι ότι δεν θα αντισταθείτε κι εσείς να ετοιμάσετε το δικό σας ταπεράκι.


1. Τορτίγια ή αραβική με ομελέτα.
📌Στην ομελέτα, αν προορίζεται για ένα παιδί βάλτε ένα αυγό, λίγο τυρί, πιπεριές πολύχρωμες ή αλλά λαχανικά όπως κολοκύθι τριμμένο και λίγο γάλα. Ψήστε την σε αντικολλητικό τηγάνι με 1 κουταλάκι του γλυκού λάδι. Αν προορίζεται για περισσότερα παιδιά πολλαπλασιαστε τα υλικά ανά παιδί.
📌Τοποθετήστε την πάνω σε αραβική ή τορτίγια και τυλίξτε την.
📌Ανάλογα με το μέγεθος της αραβικής και την ηλικία του παιδιού που προορίζεται, κόψτε την σε 2 ή 3 κομμάτια.
📌Συσκευάστε το κάθε ένα ξεχωριστά.

🍌2. Τοστ με φυστικοβούτυρο ή ταχίνι και μπανάνα
📍Απλό στην παρασκευή του, δεν έχετε παρά να αλείψετε ψωμάκι ολικής αλέσεως με φυστικοβούτυρο ή ταχίνι και από πάνω να τοποθετήσετε την μπανάνα κομμένη σε φέτες.
📍Η μπανάνα είναι αρκετά γλυκιά και δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Αν όμως το θέλετε πιο γλυκό μπορείτε να προσθέσετε λίγο μέλι.
📍Και πάλι τα κόβετε σε δύο κομμάτια και τα συσκευάζετε ξεχωριστά.
👉👉👉Ελέγξτε τα συστατικά του φυστικοβούτυρου που θα πάρετε και επιλέξτε ένα χωρίς φοινικέλαιο. ( κυκλοφορούν 2-3 μάρκες στα ράφια των σούπερ μάρκετ).
👉👉Μην το παρακάνετε με την ποσότητα του φυστικοβούτυρου ή του ταχινιού, μια ελαφριά επάλειψη.
🍍🍍
👉Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε ένα πλήρες κολατσιό με πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, καλά λιπαρά, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.
🍌🍌Τι άλλο θέλετε για το παιδί σας; 😉😉