Σχολικό κολατσιό – Δύο ιδέες που μάλλον θα θελήσετε να… κλέψετε

Είπαμε ότι η εβδομάδα θα είναι αφιερωμένη στο σχολικό κολατσιό ( που εδώ που τα λέμε είναι ό,τι πρέπει και για τους μεγάλους).

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Μαρίνα Πόγκα (nutrilife.com.gr) μάς δίνει δύο ιδέες για το κολατσιό που θα πάρουν τα παιδιά στο σχολείο, η μία για αλμυρό και η άλλη για γλυκό, οι οποίες είναι τόσο γευστικές, που είμαστε σίγουροι ότι δεν θα αντισταθείτε κι εσείς να ετοιμάσετε το δικό σας ταπεράκι.


1. Τορτίγια ή αραβική με ομελέτα.
?Στην ομελέτα, αν προορίζεται για ένα παιδί βάλτε ένα αυγό, λίγο τυρί, πιπεριές πολύχρωμες ή αλλά λαχανικά όπως κολοκύθι τριμμένο και λίγο γάλα. Ψήστε την σε αντικολλητικό τηγάνι με 1 κουταλάκι του γλυκού λάδι. Αν προορίζεται για περισσότερα παιδιά πολλαπλασιαστε τα υλικά ανά παιδί.
?Τοποθετήστε την πάνω σε αραβική ή τορτίγια και τυλίξτε την.
?Ανάλογα με το μέγεθος της αραβικής και την ηλικία του παιδιού που προορίζεται, κόψτε την σε 2 ή 3 κομμάτια.
?Συσκευάστε το κάθε ένα ξεχωριστά.

?2. Τοστ με φυστικοβούτυρο ή ταχίνι και μπανάνα
?Απλό στην παρασκευή του, δεν έχετε παρά να αλείψετε ψωμάκι ολικής αλέσεως με φυστικοβούτυρο ή ταχίνι και από πάνω να τοποθετήσετε την μπανάνα κομμένη σε φέτες.
?Η μπανάνα είναι αρκετά γλυκιά και δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Αν όμως το θέλετε πιο γλυκό μπορείτε να προσθέσετε λίγο μέλι.
?Και πάλι τα κόβετε σε δύο κομμάτια και τα συσκευάζετε ξεχωριστά.
???Ελέγξτε τα συστατικά του φυστικοβούτυρου που θα πάρετε και επιλέξτε ένα χωρίς φοινικέλαιο. ( κυκλοφορούν 2-3 μάρκες στα ράφια των σούπερ μάρκετ).
??Μην το παρακάνετε με την ποσότητα του φυστικοβούτυρου ή του ταχινιού, μια ελαφριά επάλειψη.
??
?Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε ένα πλήρες κολατσιό με πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, καλά λιπαρά, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.
??Τι άλλο θέλετε για το παιδί σας; ??