Αιμίλιος Χειλάκης εναντίον Πισπιρίγκου: “Αφελής όποιος την αποκαλεί «μοντέρνα Μήδεια»”

Θα κληθεί να καταθέσει ξανά η Ρούλα Πισπιρίγκου για τους θανάτους της Ίριδας και της Μαλένας

Η αντίστροφη μέτρηση για την εξιχνίαση της πλέον πολύκροτης υπόθεση στα εγκληματολογικά χρονικά της χώρας, της τριπλής παιδοκτονίας στην Πάτρα, έχει ξεκινήσει.

Συγκλονισμένο παρακολουθεί το πανελλήνιο τις εξελίξεις και τις ανατροπές της υπόθεσης που καθημερινά διαδέχονται η μία την άλλη. 

Η 33χρονη κατηγορούμενη για την δολοφονία της πρωτότοκης κόρης της, Ρούλα Πισπιρίγκου, ετοιμάζεται να καταθέσει και για τις δολοφονίες με ασφυκτικό θάνατο των άλλων δύο παιδιών της, Μαλένας και Ίριδας, με τον κλοιό να σφίγγει απειλητικά εις βάρος της.

 Ρούλα Πισπιρίγκου «η Μήδεια της Πάτρας»

Υπό το βάρος των αποκαλύψεων τόσο τα διεθνή όσο και τα εγχώρια ΜΜΕ της έχουν αποδώσει τον χαρακτηρισμό «η Μήδεια της Πάτρας». Χαρακτηριστική η περίπτωση της γαλλικής Le Monde, που μέσα από εκτενές ρεπορτάζ αναφέρεται στη Ρούλα Πισπιρίγκου με τον τίτλο: «Η Ελλάδα μαινόμενη για τη Μήδεια της Πάτρας». «Δεν έβλαψα ποτέ τα παιδιά μου. Μιλούν για μένα σαν να είμαι τέρας. Δεν είμαι. Η ζωή μου έγινε σαπουνόπερα», αναφέρει η εφημερίδα για την πολύκροτη υπόθεση, βάσει όσων ισχυρίζεται η 33χρονη.

Mε αφορμή την παράσταση “Μήδεια” στην οποία πρωταγωνιστεί και θα παρουσιαστεί στο θεατρόφιλο κοινό της Πάτρας, ο γνωστός ηθοποιός Αιμίλιος Χειλάκης  αναφέρθηκε στην Μήδεια ως τραγωδία και κατακεραυνώνει όσους αποδίδουν στην  Ρούλα Πισπιρίγκου τον χαρακτηρισμό “σύγχρονη Μήδεια”. 

Όπως εξηγεί ο ηθοποιός σε συνέντευξή του στο pelop.gr ” Η Μήδεια είναι γνωστή ως η μητέρα παιδοκτόνος, η οποία από ζήλεια σκότωσε τα παιδιά του άνδρα της, γιατί αυτός την παρατούσε για μία άλλη γυναίκα. 

Η Μήδεια είναι μια ξένη, μια βάρβαρη, που τη φέρνει στην Ελλάδα, σαν «λάφυρο» από μία βάρβαρη χώρα μαζί με το χρυσόμαλλο δέρας, ο Ιάσων, ένα πατριαρχικό μοντέλο αρσενικού.

Είναι ένα αδύναμο μέλος του κοινωνικού συνόλου, σαν ξένη και σαν γυναίκα.”

Ανατροπή: Γιατί ανέλαβε το τμήμα Ανθρωποκτονιών Αθήνας την υπόθεση με τα 3 νεκρά κοριτσάκια από την Πάτρα;

«ΜΗ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΤΗ ΜΗΔΕΙΑ ΜΕ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ»

Μάλιστα ο ηθοποιός κατακεραυνώνει όσους την εξισώνουν την Ρούλα Πισπιρίγκου καθώς όπως ανέφερε “H Μήδεια δεν σκότωσε τα παιδιά της επειδή ζήλευε τον άνδρα της. Τα σκοτώνει επειδή ξέρει, ότι θα τα σκοτώσουν οι συγγενείς του Κρέοντα. Γι αυτό άλλωστε τη δικαιώνει στο τέλος του έργου και ο ίδιος ο Ευριπίδης.”

Eπεξηγώντας ότι “Μια γυναίκα το να σκοτώνει τα ίδια της τα παιδιά, μόνο και μόνο για να μην τα σκοτώσουν άλλοι, είναι ένα μοντέλο που το έχουμε δει πολλές φορές να επαναλαμβάνεται παλαιότερα.

Το έκαναν πολλές γυναίκες στο Αουσβιτς, για να μην τα σκοτώσουν οι Γερμανοί. Το έκαναν κατά την Ελληνική Επανάσταση του 1821, οι μανάδες στο Ζάλογγο, στη Χίο και αλλού. Υπάρχει δηλαδή μία πράξη, που, προς Θεού, δεν μπορεί ποτέ να ονομαστεί ηρωική, αλλά που «δικαιώνεται» μέσα στο μυαλό των ανθρώπων που κάνουν αυτή την πράξη.

«”Μήδεια” η Πισπιρίγκου; Αφελής όποιος το λέει!»

Το να μπερδέψουμε αυτή την πράξη, που είναι σχεδόν λυτρωτική, με ψυχοπαθολογικές περιπτώσεις, είναι τουλάχιστον αφελές. Όποιος ονομάζει την τωρινή περίπτωση της Πάτρας «μοντέρνα Μήδεια», είναι αφελής! Είναι αφελής και το αποδοκιμάζουμε!”

Διαβάστε επίσης:

“Σε αγάπησα αρκετά για να σου πω “ΟΧΙ” όταν ήξερα ότι θα με μισούσες γι’ αυτό”: Η εξομολόγηση ύμνος στα έφηβα παιδιά μας

Σοκ στα Σπάτα: Ξυλοκόπησε τη γυναίκα του μπροστά στο παιδί τους και έκανε απόπειρα αυτοκτονίας

Το “αντίο” του γιου στον μπαμπά Τζώρτζη Μονογυιό- Όσα έγιναν στο μνημόσυνο για τους 6 μήνες από τον θάνατό του