H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι ο Όμιλος εταιρειών L’ Oréal S.A., που μεταξύ άλλων παράγει και εμπορεύεται προϊόντα με το εμπορικό σήμα VICHY, σε συνεργασία με τους εθνικούς διανομείς, και συγκεκριμένα στην Ελλάδα με την εταιρεία L’OREAL HELLAS A.E. εκτελεί πρόγραμμα εθελοντικής ανάκλησης του προϊόντος «αμπούλες αντιγήρανσης Vichy LIFTACTIV Specialist peptide-C».
Πρόγραμμα εθελοντικής ανάκλησης προϊόντος «αμπούλες αντιγήρανσης» Vichy LIFTACTIV Specialist peptide-C
Η συγκεκριμένη ανάκληση αφορά σε 13.000 τεμάχια «αμπούλες αντιγήρανσης
Vichy LIFTACTIV Specialist peptide-C», σε συσκευασίες των 1, 10 και 30 αμπουλών
που διατέθηκαν στην εγχώρια αγορά (και αναλυτικότερα: 3000 τεμάχια κουτιά/συσκευασίες με 30 αμπούλες, 3000 τεμάχια κουτιά/συσκευασίες με 10 αμπούλες, και 7000 τεμάχια συσκευασία/δείγμα με 1 αμπούλα).
Στα επηρεαζόμενα προϊόντα το προϊόν LIFTACTIV Specialist Peptide-C διατίθεται
συσκευασμένο σε αποστειρωμένη γυάλινη αμπούλα μιας χρήσης. Με την πάροδο του χρόνου και ανάλογα με τις συνθήκες αποθήκευσης και μεταφοράς, η πίεση που εφαρμόζεται στις αμπούλες LIFTACTIV Specialist Peptide-C ενδέχεται να αυξηθεί.
Κάτι τέτοιο θα είχε ως αποτέλεσμα να αποδυναμώσει το γυαλί, και πιθανόν, σε σπάνιες περιπτώσεις, να οδηγήσει σε κίνδυνο κοψίματος/τραυματισμού κατά το άνοιγμα. Ως εκ τούτου, και στο πλαίσιο συνεχούς παρακολούθησης στην γραμμή παραγωγής/διάθεσης των προϊόντων μας αποφασίστηκε ως
προληπτικό μέτρο, διακοπή διανομής του επίμαχου προϊόντος και ανάκλησή του από τους τελικούς καταναλωτές σε όλα τα Κράτη Μέλη της ΕΕ όπου και όπως διατίθεται (απευθείας ή μέσω των θυγατρικών).
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος στην χώρα μας, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Τι ισχύει για την ελληνική αγορά
Στην εγχώρια αγορά ήδη από τις 26 Μαΐου 2022 ζητήθηκε από όλους τους διανομείς
(φαρμακεία, παραφαρμακεία και ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου) να αποσύρουν εθελοντικά τα εν λόγω προϊόντα από τα σημεία πώλησής τους και να τα αφαιρέσουν από τα ηλεκτρονικά καταστήματα στο διαδίκτυο. Παράλληλα υπάρχει αναρτημένη σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.vichy.gr.
Επίσης δημιουργήθηκε και εξελίσσεται ειδική καμπάνια ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού ώστε όσοι έχουν στην κατοχή τους τα ελόγω προϊόντα
να μην τα χρησιμοποιήσουν αλλά να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για αποζημίωση (είτε με δωρεάν διάθεση προϊόντων μεγαλύτερης αξίας, είτε με κουπόνια ίσης αξίας χρονικής διάρκειας ως 31/05/2023).
Στο πλαίσιο αυτό και για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία, οι καταναλωτές
παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με την Γραμμή Εξυπηρέτησης Καταναλωτών στον αριθμό 800 11 300 30 (από σταθερό χωρίς χρέωση) ή στον αριθμό 30 210 6188531 (από κινητό ή από Κύπρο) 5 ημέρες την εβδομάδα μεταξύ 9 π.μ. και 5 μ.μ..
Δείτε το κείμενο της ανάκλησης εδώ
Διαβάστε επίσης:
Η Μαριλένα με σύνδρομο Οκαμότο έτρεξε σε αγώνα δρόμου και παρέδωσε μαθήματα δύναμης
Γιατί τέτοια καθυστέρηση στην υπόθεση της Πάτρας;