“Η ρυθμική είναι η …ζωή μου”: Συγκινούν τα γράμματα μικρών αθλητριών που τους λείπουν οι προπονήσεις λόγω πανδημίας

Η παρατεταμένη αποχή των παιδιών από τον αθλητισμό και τα λουκέτα στις αθλητικές εγκατάστασεις λόγω της απαγόρευσης άθλησης έχουν δημιουργήσει ένα άνευ προηγουμένου σκηνικό.

Η έλλειψη «σωματικής εκτόνωσης»  από την σωματική άσκηση έχει τεράστιες επιπτώσεις και στην ψυχολογία των παιδιών καθώς παρατηρούνται αλλαγές στον βιορυθμό και την συμπεριφορά τους.

Ο αθλητισμός είναι μια πολύτιμη εμπειρία για κάθε παιδί που ασχολείται συστηματικά με κάποιο άθλημα είτε ομαδικό είτε ατομικό καθώς μέσω αυτού βελτιώνει τη φυσική του κατάσταση, δυναμώνει μυικά, αναπτύσσει τις κινητικές του δεξιότητες, μαθαίνει να ενεργεί ισότιμα και με κανόνες, συμμετέχοντας σε μια προσπάθεια προς ένα κοινό στόχο.

Τα συγκινητικά γράμματα των μικρών αθλητριών στην προπονήτρια Ρυθμικής

Χαρακτηριστικό παράδειγμα του πόσο πολύ λείπει ο αθλητισμός στους μικρούς αθλητές είναι τα συγκινητικά γράμματα που έλαβε πρόσφατα η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και προπονήτρια Ρυθμικής Γυμναστικής, Ματένια Τσακιράκη, από αθλήτριες της, που της γράφουν τα όμορφα συναισθήματα που αποκόμιζαν από την ενασχόλησή τους με αυτό το ξεχωριστό ολυμπιακό άθλημα.

Όπως θα δείτε και στις γράμματα που σας παραθέτουμε οι αθλήτριες αναπολούν τις προπονήσεις τους λέγοντας ότι “Ξεκίνησα από πολύ μικρή και πάντοτε περίμενα να πάω με χαρά στην προπόνηση.” “Στις εκδηλώσεις όλο το κοινό φαινόταν ενθουσιασμένο και τότε καταλαβαίναμε γιατί άξιζε η κουραστική προπόνηση”. “Η ρυθμική μας βοηθάει να στεκόμαστε σωστά, να τρεφόμαστε καλά, να είμαστε κοινωνικοί και να χαμογελάμε”.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το γράμμα της δεύτερης αθλήτριας που αναφέρει μεταξύ άλλων ότι “Υπήρχαν στιγμές που ήθελα να τα παρατήσω, που ένιωθα πως δεν ήμουν αρκετή για αυτό. Σε κάτι τέτοιες στιγμές όμως ένιωθα ευλογημένη. Ευλογημένη γιατί είχα στο πλάι μου την προπονήτρια μου, τον μέντορά μου. Τον άνθρωπο που υπέταξε το σώμα μου να σχεδιάσει με το νου.

Με την ευχή οι αθλητές να καταφέρουν να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατόν στους αθλητικούς χώρους αφήνοντας πίσω την αδράνεια και την απραξία που έχει επιβάλλει η πανδημία. Γιατί εξίσου σημαντική με την παιδεία που ευτυχώς διεξάγεται μέσω τηλεκπαίδευσης είναι και η αθλητική παιδεία που δεν μπορεί να διεξαχθεί εξ αποστάσεως και μέσω υπολογιστών.