Κεραμέως: “Δεν υπάρχει τάση διασποράς στα σχολεία” – Υπήρξε διαφωνία των λοιμωξιολόγων για τη λειτουργία τους

Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, μετά την σημερινή ανακοίνωση του πρωθυπουργού για καθολικό lockdown σε όλη την χώρα για 3 εβδομάδες,  αναστολή της δια ζώσης διδασκαλίας στα Γυμνάσια και τα Λύκεια όπου οι μαθητές θα παρακολουθούν μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης και κανονική λειτουργία για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και τους βρεφονηπιακούς σταθμούς παραχώρησε συνέντευξη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ANT1.

Τα σχολεία είναι ασφαλή, οι κίνδυνοι εκτός σχολείου είναι μεγαλύτεροι

Όπως εξήγησε η κ. Κεραμέως η θετικότητα των κρουσμάτων είναι στο 0,6% και σημείωσε ότι οι κίνδυνοι για παιδιά εκτός σχολείου είναι μεγαλύτεροι.

Οι λοιμωξιολόγοι είχαν διαφωνία για τη λειτουργία των σχολείων

Η υπουργός Παιδείας διευκρίνισε ότι αποφασίσθηκε το κλείσιμο των γυμνασίων και των λυκείων για δύο λόγους: οι μεγαλύτερες ηλικίες συμμετέχουν στην μεταδοτικότητα και έχουν μεγαλύτερη κοινωνικότητα. Παράλληλα, παραδέχθηκε ότι υπήρξαν διαφωνίες για τη λειτουργία των σχολείων ανάμεσα στους λοιμωξιολόγους.

Η τηλεκπαίδευση ξεκινά στις 9/11

Υπογράμμισε ότι από την προσεχή Δευτέρα 9 Νοεμβρίου ξεκινά η τηλεκπαίδευση, τονίζοντας ότι έχουν βελτιωθεί και οι υποδομές.

Θα δοθούν 80.000 φορητοί υπολογιστές στα σχολεία για τους μαθητές οικογενειών με οικονομικό πρόβλημα

Σημείωσε ότι έχει δρομολογηθεί η χορήγηση 80.000 φορητών υπολογιστών στα σχολεία προκειμένου να έχουν πρόσβαση και οι μαθητές, οι γονείς των οποίων αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα.

Δωρεάν η σύνδεση των μαθητών στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης

Τόνισε, επίσης, ότι η σύνδεση μπορεί να γίνει και από σταθερά τηλέφωνα ενώ δεν υπάρχει χρέωση από κινητά ακριβώς όπως συνέβαινε και την προηγούμενη φορά που είχε ενεργοποιηθεί το καθεστώς τηλεκπαίδευσης.

Υπενθυμίζεται ότι για το ζήτημα της τηλεκπαίδευσης είχε τοποθετηθεί και η υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη λέγοντας χαρακτηριστικά  “Έχουμε για πρώτη φορά στην ιστορία της Ελληνικής Εκπαίδευσης ένα πλήρες σύστημα παροχής εξ αποστάσεως σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης, με σημαντική μάλιστα συμμέτοχη μαθητών και εκπαιδευτικών το οποίο συνεχώς βελτιώνεται και αποτελεί παρακαταθήκη, «κτήμα εσαεί», για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας. Η προηγούμενη εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης μας έδωσε σημαντικά στοιχεία για βελτίωση και ενίσχυση της και υπογράμμισε υποχρεώσεις μας για την καλύτερη εφαρμογή της.”