Κυριάκος Μητσοτάκης και Νίκη Κεραμέως βρέθηκαν στο 7ο Γυμνάσιο Αθηνών και μίλησαν με τους μαθητές

Tο 7ο Γυμνάσιο Αθηνών στο Παγκράτι επισκέφθηκε σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως και η υφυπουργός, Σοφία Ζαχαράκη, με αφορμή την επάνοδο στα θρανία για τους μαθητές Γυμνασίου.

Ο Πρωθυπουργός πέρασε από κάθε τάξη για να χαιρετήσει όλους τους μαθητές ενώ είχε μια σύντομη συζήτηση με τους μαθητές δεκαμελούς τμήματος στο οποίο παραδιδόταν το μάθημα των Γερμανικών.

Πρωθυπουργός: «Περάσατε όλοι με άριστα τις εξετάσεις υπευθυνότητας, μαθητές και εκπαιδευτικοί»

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης απευθυνόμενος στον Διευθυντή του σχολείου και το διδακτικό προσωπικό που βρέθηκε στο χώρο κατά την άφιξή του σημείωσε: «Περάσατε όλοι με άριστα τις εξετάσεις υπευθυνότητας, μαθητές και εκπαιδευτικοί».

Κατά τη διάρκεια συζήτησής του με το διδακτικό προσωπικό, ο Πρωθυπουργός ανέφερε: «θέλει πολλή προσοχή, αλλά από τη στιγμή που οι ειδικοί μας έδωσαν το «πράσινο φως» και από τη στιγμή που έχουμε -και πρέπει να το πούμε αυτό- και δείγματα γραφής από άλλες χώρες που δεν τα είχαν καταφέρει τόσο καλά όσο τα καταφέραμε εμείς, που άνοιξαν τα σχολεία τους νωρίτερα, χωρίς αυτή τη στιγμή να έχει παρατηρηθεί καμία έξαρση είτε στο μαθητικό πληθυσμό είτε στους διδάσκοντες, καθηγητές και δασκάλους, αισθανόμαστε άνετα και εμείς να πάμε στο επόμενο στάδιο. Ήταν μία πολύ ιδιαίτερη κατάσταση αυτή την οποία περάσαμε όλοι -και περάσατε και εσείς- και θέλω στο πρόσωπό σας να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές για την αφοσίωση με την οποία αγκάλιασαν τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης».

Tι είπε στους μαθητές

Ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι επιμένει στην κανονικότητα της κοινωνικής ζωής του σχολείου προσθέτοντας πως τα παιδιά είναι πάντα καλύτερα και ισορροπημένα όταν έχουν πρόγραμμα και αυτό ακολουθείται μέσα από την κανονικότητα του σχολείου: «Τώρα, θα έχουμε ακόμα μέχρι τις 12 Ιουνίου. Είναι σημαντικό ότι θα μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τη χρονιά όσο καλύτερα μπορούμε και μετά βέβαια να πάμε και στις Πανελλήνιες, στα χρονοδιαγράμματα τα οποία έχουμε προσδιορίσει, γιατί επιμένω πολύ, όχι μόνο στο μαθησιακό, το οποίο είναι το προφανές, αλλά και στην κανονικότητα της κοινωνικής ζωής του σχολείου. Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όταν τα παιδιά μένουν πολύ στο σπίτι, δεν διαχειριζόμαστε μόνο το υγειονομικό πρόβλημα, υπάρχουν και ζητήματα που αφορούν στον ψυχικό τους κόσμο. Τα παιδιά, νομίζω, ότι είναι πάντα καλύτερα και ισορροπημένα όταν έχουν πρόγραμμα. Και όταν αυτό το πρόγραμμα ακολουθείται μέσα από την κανονικότητα του σχολείου. Οπότε νομίζω και όσο θα περνάνε οι μέρες και θα βλέπουν και οι γονείς ότι τα πράγματα στα σχολεία λειτουργούν καλά, πιστεύω ότι θα αυξηθεί και η προσέλευση. Αν και καταλαβαίνω απόλυτα υπάρχουν και κάποιοι γονείς που μπορεί να έχουν ειδικούς λόγους που δεν θέλουν να στείλουν τα παιδιά στο σχολείο. Και αυτό είναι απόλυτα σεβαστό και ενδεχομένως και σε περιπτώσεις, επιβεβλημένο».

Τόνισε δε ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση η πρόσβαση στην τεχνολογία να λειτουργήσει ως ευκαιρία για να δημιουργηθούν νέες διακρίσεις συμπληρώνοντας πως αυτό είναι κάτι το οποίο το ελληνικό δημόσιο σχολείο έχει χειριστεί με πολύ αποτελεσματικό τρόπο.

“Δεν αφήνουμε πίσω τα πιο αδύναμα παιδιά ή τα παιδιά που μπορεί να μην έχουν την οικονομική δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε έναν υπολογιστή ή σε ένα tablet”

«Νομίζω ότι ήσασταν από τις πολύ ευχάριστες εκπλήξεις όλης αυτής της μεγάλης περιπέτειας, η οποία νομίζω ότι ανέδειξε πάρα πολλά καλά στοιχεία της χώρας συνολικά, μέσα σε αυτά τα οποία αναδείχθηκαν ήταν και η αφοσίωση των εκπαιδευτικών και το πόσο γρήγορα αγκάλιασαν την καινούργια τεχνολογία. Εγώ έβλεπα, πάντως, τη δική μου την κόρη, είναι Β’ Λυκείου η μικρή -και τώρα επέστρεψε και αυτή πίσω στην τάξη σήμερα- και γινόταν μία πολύ σοβαρή δουλειά. Και βέβαια είναι πολύ σημαντικό και για εμάς να μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι και με τις διαδικασίες αυτές τις τεχνολογικές -και ξέρω ότι το Υπουργείο έχει κάνει μεγάλη δουλειά- ότι δεν αφήνουμε πίσω τα πιο αδύναμα παιδιά ή τα παιδιά που μπορεί να μην έχουν την οικονομική δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε έναν υπολογιστή ή σε ένα tablet, αν και καταλαβαίνω πια ότι αυτό είναι κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά σπάνιο. Και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση η πρόσβαση στην τεχνολογία να είναι ευκαιρία για να δημιουργηθούν νέες διακρίσεις. Και νομίζω ότι αυτό είναι κάτι το οποίο το ελληνικό δημόσιο σχολείο το έχει χειριστεί με πάρα πολύ αποτελεσματικό τρόπο. Οπότε εύχομαι καλή συνέχεια, να ολοκληρώσουμε τη σχολική χρονιά όσο καλύτερα μπορούμε, έτσι πάντα με χαμόγελο, με αισιοδοξία, να ετοιμαστούμε για την επόμενη χρονιά».