Με αυτόν τον έξυπνο τρόπο οι μαθητές μπορούν να αξιολογούν τους καθηγητές τους ανώνυμα μα ειλικρινά

Μπορεί να είναι πολλοί οι εκπαιδευτικοί που θα διαφωνήσουν σε αυτό, αλλά γεγονός είναι, ότι αν μπορούσε στα ελληνικά δημόσια σχολεία κάθε βαθμίδας να γίνει μία σοβαρή, «καθαρή» και δίκαιη αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού, τόσο ως προς την απόδοση όσο και ως προς την ψυχική τους υγεία, και αν βέβαια το αποτέλεσμα της αξιολόγησης αυτής αξιοποιούνταν έπειτα ουσιαστικά, το επίπεδο εκπαίδευσης στη χώρα θα ανέβαινε σημαντικά.

Πόσο εύκολο, όμως, είναι να γίνει αυτό, τη στιγμή μάλιστα που και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί είναι σε μεγάλο ποσοστό αντίθετοι με την αξιολόγηση;

Την απάντηση δίνει ο κ. Βασίλης Τόλιας, ένας καθηγητής γνωστού ιδιωτικού σχολείου, με πολλά χρόνια διδασκαλίας «στην πλάτη του», ο οποίος δημοσίευσε ένα έντυπο που μοιράζει ο ίδιος στους μαθητές του, ζητώντας τους να τον αξιολογήσουν, προκειμένου να μη σταματήσει ποτέ να είναι αντάξιος των προσδοκιών τους (εικόνα παρακάτω).

Στο δημοσίευμά του, σημειώνει χαρακτηριστικά:

Αξιολόγηση. Πράγματα απλά. Μικρές ενέργειες με μεγάλη αξία:

  1. Συναδελφική επίσκεψη (παρακαλέστε έναν συνάδελφο να δει το μάθημά σας και να σας πει τη γνώμη του. Κάντε το ίδιο γι’αυτόν.)
  2. Η τάξη δεν μπορεί να είναι Άβατο.
  3. Αφήστε τους μαθητές να πουν την γνώμη τους για το μάθημα. (Δείτε την φωτό).

Ανώνυμα, εύκολα, έχουμε μόνο εμείς μια ένδειξη του τι πιστεύουν οι μαθητές.

Δείτε εδώ το αρχικό του post:

Αξιολογηση . Πραγματα απλα. Μικρες ενεργειες με μεγαλη αξια.1. Συναδελφικη επισκεψη (παρακαλεστε εναν συναδελφο να δει…

Gepostet von Vasilis Tolias am Montag, 17. Februar 2020