Θα νηστέψετε οικογενειακώς; Δείτε τι πρέπει να προσέξετε για να μην στερηθείτε τις θρεπτικές ουσίες που είναι απαραίτητες στον οργανισμό

Φέτος το Πάσχα έρχεται πιο σύντομα, έτσι καλούμαστε όσοι θα νηστέψουμε να προετοιμαστούμε κατάλληλα για να αποφύγουμε τυχόν διατροφικά λάθη. Η λέξη νηστεία προέρχεται από το «Nη» που δηλώνει στέρηση και το «εσθίω» που σημαίνει τρώγω. Άρα η λέξη «νηστεία» σημαίνει απόχη από το φαγητό. Στην εποχή μας «νηστεία» σημαίνει αποχή από ορισμένες τροφές. Η νηστεία ως μια μορφή εγκράτειας μπορεί να ωφελήσει πνευματικά τους πιστούς. Παράλληλα, όμως μπορεί να επιφέρει και οφέλη στην υγεία μας.

Είναι εύκολο κατά τη διάρκεια της νηστείας να πέσουμε σε διάφορα διατροφικά λάθη όπως υπερκατανάλωση ψωμιού και άλλων αμύλων, νηστήσιμων γλυκών, πολλών ξηρών καρπών, υπερβολική κατανάλωση φρούτων και μειωμένη κατανάλωση πρωτεΐνης. Σωστό θα ήταν να κάναμε ένα προγραμματισμό από την αρχή των νηστειών για να ξέρουμε τι θα τρώμε και σε ποια ποσότητα.

Διατροφικά πλεονεκτήματα της νηστείας:

Mπορεί να μειώσει την κακή χοληστερόλη (LDL), και να αυξήσει την καλή (HDL), μειώνοντας το κίνδυνο για καρδιοπάθειες.
Επίσης μπορεί να συμβάλει στην κάθαρση του συκωτιού. Είναι μία μορφή αποτοξίνωσης του σώματος από το ζωικό λίπος.
Επίσης, άτομα με δυσκοιλιότητα βρίσκουν την νηστεία αρκετά ευεργετική, μιας και η αυξημένη πρόσληψη φυτικών ινών αυξάνει την δραστηριότητα στα έντερα.

Διαβάστε περισσότερα στο Infokids.com.cy