Σταφύλια: Το πιο ωφέλιμο φθινοπωρινό φρούτο

Είναι από τα πρώτα φρούτα που αναγνωρίστηκαν για τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Είναι πιο γνωστά για το γεγονός ότι προστατεύουν την καρδιά. Περιέχουν ένα συνδυασμό αντιοξειδωτικών ουσιών που προστατεύουν με διάφορους τρόπους το καρδιαγγειακό σύστημα. Κάνουν τις αρτηρίες πιο ελαστικές, μειώνουν τη πίεση αλλά έχουν και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Επιπλέον, οι καλές ιδιότητές τους δεν περιορίζονται στην καρδιά, καθώς νέες έρευνες δείχνουν ότι έχουν αντικαρκινική δράση, ενώ παίζουν ρόλο και στην υγεία του εγκεφάλου. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν έχουν μόνο τα κόκκινα σταφύλια αυτές τις ιδιότητες αλλά και τα άσπρα και τα μαύρα, αφού η ρεσβερατρόλη αντιοξειδωτική ουσία, βρίσκεται στη φλούδα και των τριών ειδών σταφυλιών.

Κατανάλωσέ τα ωμά. Το σταφύλι είναι πολύ βολικό φρούτο και μπορείς να το πάρεις μαζί σου βάζοντας το μέσα σε μια πλαστική σακούλα. Βάλ’ το στην κατάψυξη για ένα τραγανό σνακ. Επίσης είναι ιδανικά για χυμούς οι οποίοι έχουν παρόμοιες ευεργετικές ιδιότητες με το κρασί. Το σταφύλι ταιριάζει σε γλυκά: κρέμες, τάρτες, ζελέ και γιαούρτι. Επίσης δίνει μια γλυκιά γεύση σε σαλάτες. Τέλος, μην ξεχνάς και τον τέλειο συνδυασμό τυριού και σταφυλιού.
Αποθηκεύονται στο ψυγείο. Τοποθέτησε τα φρέσκα σταφύλια, χωρίς να τα πλύνεις  σε μια πλαστική σακούλα και κάνε μικρές τρύπες, για να αναπνέουν.  Πλύνε τα μόνο όταν θέλεις να τα φας. Διατηρούνται στο ψυγείο έως 5 μέρες.
Πότε είναι η εποχή τους: Από τον Ιούλιο μέχρι το Σεπτέμβριο.