Ηλεία: Οι μαθητές απείχαν από το μάθημα για να στηρίξουν τον συμμαθητή τους που δεν έχει συνοδό

Ηλεία: Οι μαθητές απείχαν από το μάθημα για να στηρίξουν τον συμμαθητή τους που δεν έχει συνοδό

Οι μαθητές του ΓΕΛ Βαρθολομιού έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα αλληλεγγύης και υποστήριξης στον συμμαθητή τους, Γιώργο Καλαρύτη, που ταλαιπωρείται από την μη έλευση συνοδού που είναι άκρως απαραίτητη για την παρουσία του στο μάθημα.

Δυστυχώς, το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει στείλει ακόμη στο σχολείο το συνοδό που χρειάζεται ο μαθητής παρά το γεγονός ότι πλέον συμπληρώνεται ένας μήνας από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Η υποστήριξη στον μαθητή με σύνδρομο Jacobsen

Προχθές, οι μαθητές του σχολείου απείχαν συμβολικά από τα μαθήματά τους την πρώτη ώρα για να εκφράσουν εμπράκτως την διαμαρτυρία τους για το γεγονός ότι ο Γιώργος αποκλείεται από το δικαίωμα της εκπαίδευσης.

Όπως αναφέρεται και στο ilialive.gr η μη έλευση συνοδού έχει ως αποτέλεσμα ο Γιώργος να μην μπορεί να έρχεται στο σχολείο ή, όταν έρχεται, να αναλαμβάνουν την ευθύνη της φροντίδας του οι συμμαθητές του και οι εκπαιδευτικοί, βάρος δυσανάλογο, λόγω των πολλαπλών και σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο μαθητής.

Ενωμένοι σαν μια γροθιά οι μαθητές έκαναν το αυτονόητο για να υπερασπιστούν το συμμαθητή τους. Το πανό που κρέμασαν στο σχολείο γράφοντας “Ή όλοι ή κανένας, για μας ο Γιώργος είναι προτεραιότητα. Σχολεία για όλους” είναι η έκφραση της μαθητικής αλληλεγγύης.

Τι δήλωσε ο πρόεδρος του 15μελους των μαθητών

Μάλιστα, ο πρόεδρος του 15μελούς συμβουλίου μιλώντας για το θέμα τόνισε ότι “… Όλη η μαθητική κοινότητα, περισσότερο εμείς οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης, που είμαστε με τον Γιώργο στην ίδια τάξη πολλά χρόνια, γνωρίζουμε τις ανάγκες του. Βρισκόμαστε δίπλα του. Τον στηρίζουμε με κάθε τρόπο”.

Στο πλευρό των μαθητών και η διευθύντρια

Η διευθύντρια του σχολείου, Αννίτα Λάκκα δήλωσε από την πλευρά της ότι “… για πρώτη φορά φέτος, ο μαθητής μας στερήθηκε το αυτονόητο για κάθε παιδί: το δικαίωμα στην πρόσβαση στο σχολείο. Παρότι απ’ την πλευρά της οικογένειας και της σχολικής μονάδας έγιναν όλες οι νόμιμες διαδικασίες και υποβλήθηκαν έγκαιρα όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, με λύπη διαπιστώνουμε ότι ο μαθητής μας δεν αποτελεί προτεραιότητα του Υπουργείου. Σε ένα σχολείο όπως το δικό μας, που υποστηρίζει τη συμπερίληψη με όλες του τις δυνάμεις, θεωρούμε αδιανόητο να αναγκαζόμαστε να κλείνουμε την πόρτα σε παιδιά που θέλουν όσο τίποτε άλλο και το δικαιούνται να είναι στο σχολείο. Ως σχολική κοινότητα δεν μπορούμε παρά να συμπαραστεκόμαστε στον Γιώργο και να υποστηρίζουμε το δίκαιο αίτημά του!”.

Η θέση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Ο εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Βασίλης Αλεξόπουλος μιλώντας για το θέμα σημείωσε ότι “… εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων είμαστε εδώ γιατί θεωρούμε άδικο μέχρι και σήμερα να μην έχει τοποθετηθεί ειδικό βοηθητικό προσωπικό για τον Γιώργο, πρώτη φορά σε όλη του τη σχολική πορεία! Οφείλουμε όλοι με ότι δύναμη διαθέτει ο καθένας να κινητοποιηθούμε ώστε να δοθεί άμεση λύση στο πρόβλημα”.

Η μαμά του Γιώργου ζητά να εισακουστεί το αίτημα για συνοδό

Τέλος η μητέρα του Γιώργου, Χρύσα Καλαρύτη, αναφέρθηκε στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το παιδί της λέγοντας πως “… ο Γιώργος γεννήθηκε με σύνδρομο Jacobsen, ένα πολύ σπάνιο σύνδρομο το οποίο έχει επιφέρει πολλά παθολογικά προβλήματα στη ζωή του.

Παρόλη τη δυσμενή διάγνωσή του έχει άριστη συμπεριφορά μαθητή και κατακτά πολλά μέσω της αγάπης των συμμαθητών και των καθηγητών του.

Καταφέρνει να έρχεται σχολείο και να εισπράττει αλλά και να δίνει τα μέγιστα με την αγνότητα και τη γενναιότητά του.

Χωρίς συνοδό αυτό είναι αδύνατο και είναι ύβρις προς τον ανθρωπισμό και την ισότητα η εξαίρεσή του απ’ το εκπαιδευτικό σύστημα”…

Διαβάστε επίσης:

Καλά νέα: Η Μυρτώ φεύγει για θεραπεία σε κέντρο νευροεπιστημών του Ανόβερου

«Φοβόμασταν τη διασωλήνωση. Έλεγε ότι πνίγεται»: Γιαγιά 14χρονης που νοσηλεύεται με κορωνοϊό

Ο παιδίατρος συμβουλεύει: Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνετε αν το παιδί σας έχει συνέχεια μύξα