Tι θα γίνει επιτέλους, κυρία Κεραμέως, με τα χιλιάδες κενά στην παράλληλη στήριξη;

Tι θα γίνει επιτέλους, κυρία Κεραμέως, με τα χιλιάδες κενά στην παράλληλη στήριξη;

Την άμεση κάλυψη των χιλιάδων κενών που καταγράφονται στην Παράλληλη Στήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ζητά η Μερόπη Τζούφη, με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τη Νίκη Κεραμέως.

Η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επισημαίνει ότι «οι χειρισμοί του υπουργείου Παιδείας αμφισβητούν την απρόσκοπτη και συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία», ενώ τονίζει πως οι γονείς οδηγούνται στα όρια της απόγνωσης και ωθούνται, εφόσον έχουν τη δυνατότητα, να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες με ιδιωτική δαπάνη.

Στο πλαίσιο αυτό, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ζητά από την υπουργό Παιδείας να δημοσιοποιήσει το ακριβές ποσοστό κάλυψης των κενών στην Παράλληλη Στήριξη και να απαντήσει αν έχει εξασφαλίσει τις πιστώσεις ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα ο θεσμός. Παρόμοια, η Μερόπη Τζούφη θέτει το ερώτημα αν το υπουργείο Παιδείας είναι διατεθειμένο να καλύψει τις ανάγκες όλων των μαθητών που δικαιούνται υποστήριξης, όπως και να παρουσιάσει ένα σαφές χρονοδιάγραμμα.

Η ερώτηση προς την Κεραμέως για τα κενά στην παράλληλη στήριξη

«Χιλιάδες τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη»Χιλιάδες είναι τα κενά που καταγράφονται στην Παράλληλη Στήριξη των μαθητών μεαναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αμφισβητώντας την απρόσκοπτηπρόσβαση και συμμετοχή των εν λόγω μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Παράλληλα, οι χειρισμοί του υπουργείου Παιδείας οδηγούν τους γονείς στα όρια τηςαπόγνωσης και ωθούν, όσους έχουν τη δυνατότητα, στην κάλυψη των αυξημένωναναγκών με ιδιωτική δαπάνη.

Σύμφωνα με καταγγελίες γονέων και σχετικά δημοσιεύματα, το υπουργείο Παιδείας δεμερίμνησε για την κάλυψη των κενών κατά την Α’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών,ενώ οι πληροφορίες για τη Β’ φάση αναφέρουν πως δεν προβλέπονται προσλήψεις γιατην Παράλληλη Στήριξη.

Ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

1. Ποιο είναι το ακριβές ποσοστό κάλυψης μετά από δύο εβδομάδες λειτουργίαςτων σχολείων; Σκοπεύει να καλύψει τις ανάγκες όλων των μαθητών πουδικαιούνται Παράλληλη Στήριξη και πότε;

2. Έχει εξασφαλίσει τις πιστώσεις ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα ο θεσμός της στήριξης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες;

Διαβάστε επίσης:

Οι Ρομά που… έκαναν τους γονείς της μικρής Μαρίας καταδικάστηκαν και γι’ άλλη παράνομη υιοθεσία!

Σεισμός 5.8 Ρίχτερ στην Κρήτη: Κλειστά 28 και 29 Σεπτεμβρίου τα σχολεία στο Ηράκλειο

Kενυάτισα δικαστής: “Οι νοικοκυρές πρέπει να πληρώνονται καθώς εκτελούν εργασία πλήρους απασχόλησης”

Ελένη Μενεγάκη: «Αποφάσισα στα 44 μου να μείνω έγκυος, είχα πάρα πολύ μεγάλη αγωνία αν θα μπορώ»