Στον Α Βρεφονηπιακό Σταθμό του Δήμου Καισαριανής (Κλαζομενών 46 ισόγειο) θα παραμείνει κλειστό από 5/10 έως και 12/10/2021 το τμήμα της Κας Γκλ… Δήμ…. και της Κας Φιλ…Βιργ., λόγω κρούσματος covid 19 σε νήπιο.
Τα άλλα τμήματα λειτουργούν κανονικά και το συγκεκριμμένο τμήμα θα επαναλειτουργήσει στις 13/10/21 ημέρα Τετάρτη, μετά από απολύμανση.
Διαβάστε επίσης:
Τι θα γίνεται εφεξής με τις απουσίες όσων μαθητών εμβολιάζονται
Συγκινεί το μήνυμα συμπαράστασης 14χρονου στην Ιωάννα Παλιοσπύρου
Το μωρό με τον Συγγενή Μελανοκυτταρικό Σπίλο αποδεικνύει ότι η ομορφιά δεν είναι θέμα εμφάνισης
