O Tommy Hilfiger παρουσιάζει την παιδική καμπάνια για την Άνοιξη 2019

Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της παιδική συλλογής TOMMY HILFIGER για τη Άνοιξη 2019 η οποία γιορτάζει την Generation Z, τα νέα παιδιά στη γειτονιά όπου αγκαλιάζουν την ένταξη και την ενδυνάμωση περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά του παρελθόντος.

Η καμπάνια γυρίστηκε από τον Raul Ruz στο Μαϊάμι και ενσαρκώνει τις πραγματικές ιστορίες του να μεγαλώνεις μαζί με άλλα παιδιά και να έχεις μεγάλα όνειρα. Στο γήπεδο μπάσκετ, σε παιδότοπους αλλά και σε άλλους υπαίθριους χώρους στην πόλη, η ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια δείχνει παιδιά και έφηβους να μοιράζονται το ποιοι είναι σήμερα και ποιοι πρόκειται να γίνουν. Η all-American διάθεση είναι παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη.

Η παιδική συλλογή είναι παιχνιδιάρικη και γεμάτη χρώματα

Η παιδική συλλογή TOMMY HILFIGER για την Άνοιξη 2019 ενεργοποιεί το κλασικό Americana στιλ με ένα τολμηρό και γεμάτο χρώματα twist. Iconic στιλ περιλαμβάνουν T-shirts, φορέματα και σορτς σε μοντέρνες και χαλαρές σιλουέτες, πετσετέ υφάσματα, ρίγες και σλόγκαν. Το καρό στη φούξια χρωματική παλέτα προσδίδει μία παιχνιδιάρικη διάθεση και δημιουργεί απρόσμενους σχεδιασμούς στις σιλουέτες, ενώ βιώσιμες πρώτες ύλες, συμπεριλαμβανομένων ανακυκλώσιμων νημάτων και οργανικού βαμβακιού εμφανίζονται σε όλη τη συλλογή, η οποία αγκαλιάζει τη νοσταλγία του παρελθόντος με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.

Η παιδική συλλογή TOMMY HILFIGER είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα σημεία πώλησης (tommy.com) και συμπληρώνεται από μία ευρεία γκάμα από τσάντες και αξεσουάρ.