Αυτά είναι τα ιδανικά σνακ για τις ώρες στη θάλασσα

Αυτά είναι τα ιδανικά σνακ για τις ώρες στη θάλασσα

Διανύουμε μέρες καύσωνα και το πιο πιθανό είναι είτε βρισκόμαστε σε τόπο διακοπών είτε στην πόλη, να αναζητήσουμε δροσιά στις πλησιέστερες παραλίες.

Το ερώτημα βέβαια που ορθώνεται μπροστά μας είναι τι θα έχουμε μαζί μας για τις ώρες που τα παιδιά θα ζητήσουν εκτός από κάποιο δροσερό ρόφημα και κάτι για να φάνε.

Η αξία των σνακ

“Η απάντηση στο παραπάνω πρόβλημα είναι να έχουμε  μαζί μας σνακ. Τα σνακ  είναι μικρά γεύματα  που καταναλώνονται  δύο με τρεις ώρες μετά τα κύρια γεύματα, είναι  πλούσια σε θρεπτικά συστατικά  και αποδίδουν έως 200 θερμίδες. Ο ρόλος τους είναι σπουδαίος,  καθώς προσφέρουν ευεξία, μειώνουν το αίσθημα την πείνας, δίνουν την απαιτούμενη ενέργεια στον οργανισμό, ενεργοποιούν τον μεταβολισμό του σώματος”, μας λέει η Βασιλική Κούργια, Διατροφολόγος –Διαιτολόγος Master practitioner on eating disordes & obesity, Μέλος της επιστημονικής ομάδας Διατροφή www.diatrofi.gr, vkourgia@dietforyou.gr.

Η πρόταση είναι να αποφύγετε τα λιπαρά  αι επεξεργασμένα σνακ, που θα κουράσουν το σώμα σας και να επιλέξετε τροφές, που θα ενισχύσουν την υγεία σας. Σε περίπτωση, που είστε λάτρης των λιπαρών σνακ, τότε μπορείτε να  πρώτα να καταναλώσετε ένα από τα ακόλουθα και στη συνέχεια να γευτείτε σε μικρότερη ποσότητα, αυτό που έχετε επιθυμήσει.

Επιλέξτε τροφές, που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, περιέχουν πρωτεΐνη. που ενεργοποιoύν το αίσθημα της πληρότητας, εμπεριέχουν μεγάλη ποσότητα νερού, είναι εύκολα στη μετακίνηση και δεν είναι ευαίσθητα στις υψηλές θερμοκρασίες.

Σνακ εύκολα στη μετακίνησή τους:

  • Εποχιακά φρέσκα φρούτα ή αποξηραμένα
  • Εποχιακά λαχανικά όπως ντοματίνια
  • Ξηρούς καρπούς, άριστη επιλογή είναι η ποικιλία ξηρών καρπών π.χ καρύδια, αμύγδαλα, κάσιους
  • Παστέλι
  • Μπάρες δημητριακών
  • Μπισκότα με ξηρούς καρπούς, αλεύρι ολικής, χωρίς ζάχαρη
  • Κριμ κράκερ ολικής
  • Κριστίνα ολικής
  • Κουλούρι Θες/κγς ολικής
  • Ρυζογκοφρέτες με χονδρό αλάτι
  • Χειροποίητα ποπ κορν με ελαιόλαδο
  • Mafins με ξηρούς καρπούς
  • Παραδοσιακά τοπικά προϊόντα όπως γραβιέρα  σε συνδυασμό με τοπικά παξιμάδια  ή κάποια παραδοσιακή σπανακόπιτα ή τυρόψωμο.

Σε περίπτωση, που έχετε μικρά παιδιά, μπορείτε σε ένα μικρό ψυγειάκι να προσθέσετε τα ακόλουθα:

  • Τοστ με τυρί και γαλοπούλα
  • Αραβική ή τορτίγια με μέλι και ταχίνι ή φυστικοβούτυρο
  • Smoothies με φρούτα, γάλα, ξηρούς καρπούς και κουάκερ
  • Γιαούρτι ή επιδόρπια γιαουρτιού
  • Σαλάτα ζυμαρικών
  • Αυγό βραστό με ψωμί ολικής

Εάν δεν έχετε ψυγειάκι, φροντίστε για την άμεση κατανάλωση των τροφίμων, φυλάσσοντάς τα στη σκιά.

Τέλος, στην περίπτωση που δεν έχετε καταφέρει να οργανωθείτε και να προμηθευθείτε τρόφιμα από το σπίτι σας, μπορείτε να επιλέξετε από το beach bar ένα από τα ακόλουθα:

  • Γιαούρτι με φρούτα εποχής
  • Φρέσκους χυμούς από εποχιακά φρούτα
  • Σαλάτες είτε Caesars είτε χωριάτικη
  • Φρέσκα φρούτα ή φρουτοσαλάτα
  • Ξηρούς καρπούς
  • Τοστ με τυρί και γαλοπούλα
  • Σάντουιτς με κοτόπουλο ή τόνο και τυρί
  • Σαλάτα ζυμαρικών
  • Ένα burger απλό

Δε ξεχνάω ότι οι παραπάνω ιδέες  είναι μια επιλογή για ένα μικρό – ελαφρύ γεύμα.  Δεν υποκαθιστούν κάποιο βασικό γεύμα, έχουν  σπουδαία σημασία για τον ανθρώπινό οργανισμό  αλλά  αν  καταναλωθούν σε μεγαλύτερες ποσότητες  μπορεί να έχουν  αντίθετα αποτελέσματα.

Διαβάστε επίσης

Η Πόλλυ Αντωνιάδη μιλά στο Ιnfokids.gr για το νέο της βιβλίο, “Η Μόλλυ Ρόουζ & το συνέδριο των μελισσών”

Σοκ από τη γυναικοκτονία στη Δάφνη: Θύμα 31χρονη μητέρα 8χρονου – Συχνοί καβγάδες – Η τραγική ειρωνεία

Καύσωνας: Ανοίγουν δωρεάν οι οργανωμένες παραλίες – Δείτε πού να πάτε για μπάνιο με τα παιδιά