Γιατί έχει ξεχαστεί η παράλληλη στήριξη; Κραυγή αγωνίας από γονείς και εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής

Τις τελευταίες μέρες πολλοί γονείς μαθητών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες μας αναφέρουν το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί με την παράλληλη στήριξη. Πρόκειται για ένα σημαντικό εκπαιδευτικό θεσμό που στηρίζει και ενισχύει το ρόλο του μαθητή εντός τάξης και φέτος λόγω των ειδικών συνθηκών που επικρατούν στα σχολεία η ανάγκη αυτών των εκπαιδευτικών είναι ακόμα μεγαλύτερη αυτό το διάστημα που η σχολική διαδικασία διεξάγεται μέσω τηλεκπαίδευσης.

Όπως καταγγέλουν οι γονείς στο Infokids.gr μέχρι στιγμής δεν έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προσλήψεις εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης για τη φετινή σχολική χρονιά. Τη φετινή σχολική χρονιά έχουν πραγματοποιηθεί δύο φάσεις προσλήψεων παράλληλης στήριξης, στις 25 Αυγούστου και στις 6 Οκτωβρίου, δίχως ωστόσο να έχουν καλυφθεί όλες οι εκπαιδευτικές ανάγκες. Τα κενά σ’ αυτή την κατηγορία είναι πολυάριθμα, αφού μόνο οι μισές αιτήσεις έχουν καλυφθεί και σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει «μισή» και «μερική» υποστήριξη μαθητών καθώς ένας εκπαιδευτικός έχει τοποθετηθεί για δύο μαθητές.

Εκπαιδευτικοί Γενικής και Ειδικής Αγωγής: Γιατί καθυστερεί το υπουργείο Παιδείας τις προσλήψεις παράλληλης στήριξης;

Με ανακοίνωση που εξέδωσαν οι εκπαιδευτικοί Γενικής και Ειδικής Αγωγής επισημαίνουν την καθυστέρηση των προσλήψεων της παράλληλης στήριξης και ζητούν από το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας να επισπεύσει τις διαδικασίες.

Όπως τονίζουν ” Υπάρχουν πάρα πολλά κενά, τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή, τα οποία πρέπει να καλυφθούν άμεσα, είτε για τις ανάγκες της δια ζώσης διδασκαλίας είτε για τις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης. Υπάρχουν παιδιά που χρειάζονται το εξατομικευμένο πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης, για να μπορέσουν να ακολουθήσουν τους ρυθμούς της τάξης. Τα σχολεία είναι ανοιχτά και όλοι οι μαθητές δικαιούνται ίση μεταχείριση και έχουν τα ίδια δικαιώματα. Βιώνουμε φέτος πρωτόγνωρες συνθήκες, οι οποίες όμως δε θα πρέπει για κανένα λόγο να εμποδίζουν την ομαλή φοίτηση κι εξέλιξη των παιδιών.”