Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό ότι από τη φετινή σχολική χρονιά η επιλογή σημαιοφόρων και παραστατών στο Δημοτικό Σχολείο θα γίνεται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης στοχεύοντας στη δημιουργία θετικού παιδαγωγικού κλίματος στη σχολική μονάδα και αποφεύγοντας τους ανταγωνισμούς και τις διενέξεις μεταξύ των μαθητών, προκλήθηκαν αντιδράσεις.
Μετά το σάλο που ξέσπασε στη Κοζάνη όπου κατόπιν κληρώσεως ανεδείχθει σημαιοφόρος ένας αλλοδαπός μαθητής με χαμηλές επιδόσεις, σήμερα είχαμε αντιδράσεις στην Αχαΐα με αφορμή το γεγονός ότι κληρώθηκε σημαιοφόρος μια μαθήτρια που έχει απαλλαγή από τα Θρησκευτικά και τον εκκλησιασμό.
Οργή για την σημαιοφόρο που έχει απαλλαγή από τα Θρησκευτικά και τον εκκλησιασμό
Ειδικότερα, φωνές διαμαρτυρίας ακούγονται έντονα σε χωριό της δυτικής Αχαΐας. Εκεί, σε δημοτικό σχολείο χωριούσύμφωνα με το Tempo24, για μια από τις δύο παρελάσεις κληρώθηκε μια μαθήτρια της ΣΤ τάξης με αλβανική καταγωγή και ελληνική ιθαγένεια.
Σύμφωνα πάντα με το tempo24, η αντίδρασή τους δεν αφορά τόσο την καταγωγή της κοπέλας, ούτε αν πρόκειται άριστη μαθήτρια. Αλλά, υποστηρίζουν ότι το εθνικό σύμβολο της χώρας δεν μπορεί να το σηκώνει μια μαθήτρια η οποία – όπως είπαν – έχει πάρει απαλλαγή στο μάθημα των Θρησκευτικών και από τον εκκλησιασμό.
Τι υποστηρίζουν οι γονείς που αντιδρούν
«Δεν μπορεί ένας άνθρωπος που δεν πιστεύτει στον Σταυρό της σημαίας να την κρατά…», μεταφέρει γονέας εκφράζοντας τη δυσφορία του.
Για την άλλη παρέλαση της 25ης Μαρτίου κληρώθηκε μια μαθήτρια από την περιοχή. Οι γονείς όπως λένε, αν και εκτιμούν ότι θα έπρεπε τη σημαία να σηκώνουν οι άριστοι μαθητές, αν και δεν έχουν κανένα πρόβλημα συνύπαρξης και συμβίωσης με τους αλλοδαπούς, άλλωστε πολλές οικογένειες στηρίζουν τα χωριά με την εργασία τους, παρόλα αυτά, υποστηρίζουν ότι κάποια πράγματα πρέπει να ξεχωρίζουν και να έχουν ιδιαίτερη αντιμετώπιση.