Τα νέα προϊοντα Star Wars με πρωταγωνιστή το «The child» από τη σειρά «The Mandalorian» του Disney

Η «Δύναμη» γίνεται ακόμα πιο ισχυρή για τους fans του Star Wars™ στην Ελλάδα, με τη νέα σειρά προϊόντων από την επιτυχημένη σειρά του Disney «The Mandalorian» του Jon Favreau με παραγωγούς τους Dave Filoni, Kathleen Kennedy και Colin Wilson, να αναμένονται σε καταστήματα και e-shops μέσα στο 2020.

H προσμονή για την άφιξη των νέων προϊόντων, που έχουν επίκεντρο το νεότερο και πιο αξιαγάπητο χαρακτήρα του γαλαξία, «The Child», ή όπως τον αποκαλούν οι fans «Baby Yoda», έχει φτάσει στο απόγειό της.
Παιχνίδια όπως η φιγούρα «The Child Titan» της Hasbro, το παιχνίδι «Star Wars LEGO® The Mandalorian™ & the Child», η φιγούρα «The Child Pop! By Funko» και το λούτρινο βινυλίου «The Child» της Mattel αναμένεται να είναι διαθέσιμα στα ράφια των καταστημάτων στην Ελλάδα το β’ εξάμηνο του 2020.

«H νέα ιστορία του Star Wars, είναι μια καταπληκτική ευκαιρία να εμπλακεί και να εκπλαγεί ευχάριστα το κοινό, με νέους τρόπους», δήλωσε ο δημιουργός της σειράς «The Mandalorian», Jon Favreau. «Η χρονικά μεταγενέστερη ανάπτυξη προϊόντων, δίνει σε όλους την ευκαιρία να ανακαλύψουν τον αξιολάτρευτο χαρακτήρα, γνωστό στους fans ως Baby Yoda. Αυτό είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο, στην εποχή της πρόωρης αποκάλυψης της πλοκής (βλ. spoilers). Εκτιμώ βαθύτατα την συνεργασία με τις ομάδες της Lucasfilm και της Disney, που μεταφέρει τους χαρακτήρες αυτούς σε προϊόντα που οι fans θα απολαύσουν», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Η σειρά «The Mandalorian» που έκανε πρεμιέρα στην streaming υπηρεσία Disney+ στις ΗΠΑ στις 12 Νοεμβρίου και είναι διαθέσιμη πλέον και σε 8 χώρες της Δυτικής Ευρώπης (Αγγλία, Ιρλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Ισπανία και Ιταλία), πολύ γρήγορα εξελίχθηκε σε έναν από τους πιο περιζήτητους τηλεοπτικούς τίτλους στον τομέα των δώρων. Η παραγωγή των προϊόντων που βασίζονται στον χαρακτήρα «The Child» καθυστέρησε παγκοσμίως, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερη προσμονή για την αποκάλυψη του χαρακτήρα.

Καθώς οι τηλεθεατές ανακάλυπταν την επιτυχημένη σειρά, η ζήτηση για τα προϊόντα αυξανόταν διαρκώς, κατατάσσοντας το «Baby Yoda» στο #1 των αναζητήσεων της Google στις ΗΠΑ σε σχέση με τη λέξη «baby» το 2019, ενώ και οι προπαραγγελίες του «The Child» έφτασαν με χαρακτηριστική άνεση στη #1 θέση στα καταστήματα Amazon, Walmart.com και Target.com. Πρόσφατα, η εταιρεία Funko ανακοίνωσε ότι η φιγούρα «The Child Pop! Bobblehead» αποτελεί τη μεγαλύτερη εμπορική της επιτυχία όλων των εποχών σε επίπεδο online προ-παραγγελιών.

Επιπλέον, αντικείμενα εμπνευσμένα από διάφορες κομβικές στιγμές του Star Wars saga, όπως το DVD «Star Wars: Skywalker η Άνοδος» ή η επετειακή έκδοση του «Star Wars: The Empire Strikes Back», που φέτος συμπληρώνει 40 χρόνια από την κυκλοφορία του στον κινηματογράφο, είναι ανάμεσα στους τίτλους νέων προϊόντων που θα κάνουν την εμφάνισή τους στα καταστήματα εντός του έτους.

«Από εμβληματικούς χαρακτήρες όπως το The Child μέχρι το πολυαγαπημένο Skywalker Saga και οτιδήποτε βρίσκεται μεταξύ αυτών, το Star Wars μπορεί και συνδέει τους fans από γενιά σε γενιά», δήλωσε ο Ken Potrock (President, Consumer Products Commercialization, Disney Parks, Experiences and Products). «Είναι τιμή μας να έχουμε την δυνατότητα να προσφέρουμε στο κοινό προϊόντα και εμπειρίες που επιτρέπουν στους fans σε όλο τον κόσμο να απολαμβάνουν τους αγαπημένους τους χαρακτήρες και τις ιστορίες τους, 365 ημέρες τον χρόνο», συμπλήρωσε ο ίδιος.