Τηλεκπαίδευση: Η ανακοίνωση της Cisco για τα σημερινά προβλήματα με το Webex

Η σημερινή πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια σημαδεύτηκε από προβλήματα σύνδεσης και φόρτωσης της πλατφόρμας Webex.

Το Υπουργείο Παιδείας χαρακτήρισε ομαλή τη ροή της πλατφόρμας και τα όποια προβλήματα καταγράφηκαν ως  «μεμονωμένες» περιπτώσεις καθώς δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα κεντρικά, ούτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ούτε στην πλατφόρμα webex.

Η ανακοίνωση της Cisco για τις σημερινές δυσκολίες στην πλατφόρμα Webex

Σχετικά με τα νέα προβλήματα που παρουσίασε η πλατφόρμα Webex, μέσω της οποίας διεξάγεται η τηλεκπαίδευση στα σχολεία της χώρας, τοποθετήθηκε η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα αναφέροντας ότι

«η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας».

«Η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com», αναφέρει επίσης.

Τα παράπονα των γονιών για τα προβλήματα της πλατφόρμας

Πολλοί αναγνώστες του Infokids.gr σε διάφορες περιοχές της χώρας μας έχουν ενημερώσει ότι διαπιστώνουν προβλήματα εισόδου στην πλατφόρμα ενώ σε άλλες περιπτώσεις το σύστημα τους πετάει “εκτός” πλατφόρμας.

Υπάρχουν όμως και αναφορές ότι πολλοί κατάφεραν να συνδεθούν και να παρακολουθήσουν το μάθημα μόνο την πρώτη ώρα και μετά το σύστημα “έπεσε”.

Στις περισσότερες περιπτώσεις το πρόβλημα προέκυψε από την εναλλαγή μαθημάτων. Δηλαδή ενώ την πρώτη ώρα οι μαθητές συνδέθηκαν και παρακολούθησαν κανονικά το μάθημα, όταν ήρθε η ώρα να περάσουν στην δεύτερη ώρα μαθήματος και να αλλάξουν ενδεχομένως δάσκαλο τότε δεν κατάφεραν να συνδεθούν εκ νέου.

Επιπλέον πολλοί μας επεσήμαναν το γεγονός ότι από τις 14:30 έως τις 20:00 στην πλατφόρμα Webex συνδέονται και οι σπουδαστές των ΙΕΚ γεγονός που επιβαρύνει την λειτουργία της και εμποδίζει την τηλεκπαίδευσης της Πρωτοβάθμιας.