Μας λένε να βάλουμε βαθμούς…και ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω, τι νόημα έχει αυτή η διαδικασία, δεδομένων των συνθηκών, ήτοι ενάμισης μήνας μάθημα από ελαττωματικό πομπό και ενώ γύρω μας ασθενεί το σύμπαν…
Η αξιολόγηση των μαθητών μάς μάρανε, αγαπητοί;
Προσωπικά, λοιπόν, αν είμαι υποχρεωμένη να βαθμολογήσω τους μαθητές μου, δηλώνω με χαρά, ότι θα βάλω σε όλους δέκα (10).
· 10, για όλες τις φορές, που τους “πέταξε” το σύστημα έξω.
· 10, για όλες τις φορές, που ξαναμπήκαν.
· 10, για κάθε “Κυρία, με ακούτε;“, που είπαν.
· 10, για κάθε φορά που ήταν “έξω” και αγχώθηκαν, μήπως το μάθημα “τρέχει” και το χάνουν.
· 10, για κάθε φορά που έτριψαν τα μάτια τους.
· 10, για κάθε φορά που έφαγαν με την ψυχή στο στόμα, καθώς τα μαθήματα ξεκινούν στις 14:10, αλλά αυτά συνδέονται από τις 13:55.
· 10, για κάθε “Γιάννη μας ακούς;” “Όχι, κυρία”, γιατί δεν έχασαν την όρεξη για ζαβολιά.
· 10, για κάθε πρόταση που έγραψαν στο τσατ με γερμανικούς χαρακτήρες.
· 10, για κάθε φορά που μετέφεραν τα λόγια μου σε συμμαθητές, που δεν άκουγαν.
…10, γιατί είναι οι πραγματικοί “Άριστοι” της Ελλάδας.
10, γιατί δεν μπορώ να βάλω 11…
Εκπαιδευτικός ΠΕ07