Και φέρει Οσκαρική υπογραφή..
Τα φετινά Χριστούγεννα δεν είναι μακριά και μπορεί να έχουμε ακόμη Νοέμβριο, όμως ο χρόνος περνά σαν νεράκι. Έτσι, έχουν ξεκινήσει οι πρώτες διαφημίσεις ανά τον κόσμο για την πιο όμορφη εποχή του χρόνου.
Η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl φέτος εμπιστεύτηκε για τη χριστουγεννιάτικη διαφήμισή της τον οσκαρικό Τομ Χούπερ, ο οποίος σκηνοθέτησε την ταινία «Ο λόγος του Βασιλιά» με τον εκπληκτικό Κόλιν Φερθ, που πήρε και το Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου.
Το σποτάκι ξεκινά με έναν αφηγητή, ο οπίος μιλά για τη μαγεία των Χριστουγέννων που έχουν «όλοι, εκτός από έναν» και δείχνει ένα μικρό αγοράκι που κρυώνει στην άκρη του δρόμου, ενώ κοιτά τα άλλα παιδιά να κάνουν έλκυθρο.
Ένα κορίτσι τον αντιλαμβάνεται και δείχνει να το νοιάζεται. Στον δρόμο του για το σπίτι, το κοριτσάκι σταματά για να βοηθήσει μία ηλικιωμένη γυναίκα, που της έπεσαν οι σακούλες με τα ψώνια κι ενώ τη βοηθά, η γυναίκα της λέει να κάνει μία ευχή, όταν χτυπήσει η καμπάνα.
Στο επόμενο πλάνο η διαφήμιση δείχνει ένα εγκάρδιο οικογενειακό σκηνικό και καθώς ο αφηγητής μιλά για τη χαρά των χριστουγέννων που έχει φτάσει με κάθε τρόπο, ένα μπολ με λαχανάκια Βρυξελλών από τα Lidl προσγειώνεται στο τραπέζι. Κάθε μέλος της οικογένειας ξεκινά να κάνει μία ευχή, είτε πρόκειται για ένα γιγαντιαίο gingergread μπισκότο να φτάνει στην πόρτα του σπιτιού, είτε τα λαχανάκια Βρυξελλών να μεταμορφώνονται σε ένα πιάτο με πεντανόστιμα μπισκότα.
Σε μία συγκινητική κίνηση, που το Lidl επισημαίνει, ότι περικλείει το μήνυμα “μοιράζοντας τη μαγεία, το μικρό κορίτισ κάνει μία ευχή να στείλει το δώρο της -ένα μάλλινο σκουφί Lidl- στο αγοράκι που κρύωνε και είχε δει νωρίτερα το πρωί. Ο πιτσιρικάς ως διά χριστουγεννιάτικης μαγείας παίρνει στα χέρια του το σκουφάκι, το φοράει και βγαίνει στα χιόνια, όπου το κοριτσάκι τον προσκαλεί να παίξουν παρέα με το έκλυθρο.