Ο δεκάλογος που είναι απαραίτητος για τη δίαιτά σου

Είσαι ένα βήμα πριν παρατήσεις άλλη μία δίαιτα στη μέση; Και ξέρεις ότι η ημέρα που θα ξεκινήσεις την επόμενη θα είναι πιθανότατα η επόμενη Δευτέρα ή ακόμα χειρότερα ένα μήνα πριν από την ημέρα των διακοπών σου. Και όμως οι εξαντλητικές δίαιτες μόνο καλό δεν κάνουν. Άλλωστε, η μόνη δίαιτα που θα μπορέσεις να ακολουθήσεις μέχρι το τέλος θα είναι εκείνη που θα κάνεις για το ίδιο σου το σώμα και όχι για την παραλία. Βρες παρακάτω κάποια tips καθημερινότητας που θα σε οδηγήσουν να φτάσεις το δρόμο που θες.

1) Καθάρισε τα ντουλάπια του σπιτιού από παχυντικά φαγητά: Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Η πρώτη μεγάλη κίνηση είναι να αδειάσεις την κουζίνα σου από τροφές χωρίς ιδιαίτερη θρεπτική ουσία, οι οποίες χαρακτηρίζονται από μεγάλη περιεκτικότητα σε λιπαρά. Ακόμα και τις στιγμές που θες να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου για κάτι ή θες κάποια από αυτές τις βλαβερές τροφές, ο μόνος τρόπος για να την αποκτήσεις θα είναι να βγεις εκτός σπιτιού.

2) Πιες άφθονο νερό: Έρευνες δείχνουν ότι μια αύξηση στην κατανάλωση του νερού κατά μόλις 1% της συνολικής πρόσληψης υγρών του οργανισμού μπορεί να μειώσει τις συνολικές θερμίδες που προσλαμβάνεις κατά περίπου 10kcal. Για εναλλαγή μπορείς να δοκιμάσεις ένα φλιτζάνι τσάι ή ανθρακούχο νερό.

3) Φάε πολλά μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας: Το έχεις ξανακούσει. Μην αφήνεις τον οργανισμό σου να πεινάσει και αντί αυτού κατανάλωσε πολλά μικρά (αλλά υγιεινά) γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι τα 4-5 γεύματα την ημέρα σε βοηθούν να ελέγξεις την όρεξη και το βάρος σου ευκολότερα.

4) Κάνε το γεύμα σου λίγο πιο πικάντικο: Πρόσθεσε μία πικάντικη ουσία ή λίγο τσίλι στο φαγητό σου και θα δεις ευεργετικά αποτελέσματα στη δίαιτα. Για πολλούς οι κόκκινες καυτερές πιπεριές λειτουργούν και ως υποκατάστατα των γλυκών με το επιπρόσθετο πλεονέκτημα των λίγων θερμίδων.

5) Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα: Η μη πρόσληψη γεύματος το πρωί σε κάνει πιο λαίμαργο κατά τη διάρκεια της ημέρας και ιδίως στο μεσημεριανό σου γεύμα. Μπορείς πάντα να βρεις λίγο χρόνο για ένα υγιεινό και απολαυστικό πρωινό, είτε αυτό είναι ένα φρούτο ή δημητριακά με γάλα χαμηλό σε λιπαρά.

Διαβάστε τη συνέχεια στο infokids.com.cy