Πανελλήνιες 2021: Αυτά είναι τα θέματα και οι απαντήσεις στη Κοινωνιολογία, Χημεία, Πληροφορική

Πανελληνίων εξετάσεων συνέχεια σήμερα με τους μαθητές των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) να εξετάζονται σε Κοινωνιολογία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Χημεία (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Ο.Π. Σπουδών Υγείας), Πληροφορική (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Το Infokids.gr σε συνεργασία με τα Φροντιστήρια Διακρότημα θα δημοσιεύει τις εκφωνήσεις των θεμάτων, και σταδιακά τις προτεινόμενες λύσεις – απαντήσεις.

Αυτά είναι τα θέματα που “έπεσαν”στη Κοινωνιολογία, Χημεία, Πληροφορική

Για να δείτε τα θέματα στη Κοινωνιολογία πατήστε εδώ 

Για να δείτε τα θέματα στη Χημεία πατήστε εδώ

Για να δείτε τα θέματα στη Πληροφορική εδώ

Αυτές είναι οι απαντήσεις στη Κοινωνιολογία, Χημεία, Πληροφορική

Για να δείτε τις απαντήσεις στη Κοινωνιολογία πατήστε εδώ

Για να δείτε τις απαντήσεις στη Χημεία πατήστε εδώ

Για να δείτε τις απαντήσεις στη Πληροφορική πατήστε εδώ

Σχολιασμός Θεμάτων στη Κοινωνιολογία από την ΟΕΦΕ

Τα θέματα του μαθήματος της Κοινωνιολογίας χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και ακρίβεια. Εξετάζουν ένα σχετικά μεγάλο εύρος της ύλης. Ένας καλά προετοιμασμένος υποψήφιος δύναται να επιτύχει υψηλή βαθμολογία.

Σχολιασμός Θεμάτων στη Χημεία από την ΟΕΦΕ

Τα θέματα χαρακτηρίζονται διαβαθμισμένης δυσκολίας, ξεκινώντας το πρώτο και το δεύτερο θέμα με αρκετά εύκολα ερωτήματα εκτός από το Β5. Στο τρίτο και τέταρτο θέμα δεν παρατηρούνται ιδιαίτερες δυσκολίες καθώς οι υποψήφιοι έχουν προετοιμαστεί πλήρως σε αυτό το επίπεδο θεμάτων εκτός από το Γ5 που χρειάζεται προσοχή στη διατύπωση και στο Δ3(γ) όπου υπάρχει
λεπτομέρεια. Ιδιαίτερη προσοχή επίσης χρειάζεται στην αιτιολόγηση των απαντήσεων στο δεύτερο θέμα καθώς oι απαντήσεις χωρίς ολοκληρωμένη και σωστή τεκμηρίωση ενδέχεται να οδηγήσουν σε χαμηλότερες βαθμολογίες. Τα φετινά θέματα της Χημείας Προσανατολισμού είναι ασφαλώς ευκολότερα από τα αντίστοιχα της περσινής χρονιάς.

Σχολιασμός Θεμάτων στην Πληροφορική από την ΟΕΦΕ

ΘΕΜΑ Α
Θέμα θεωρίας χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Είχε αναμενόμενους μετασχηματισμούς
χωρίς παγίδες. Στο Α5 χρειαζόταν προσοχή από τα παιδιά στη συμπλήρωση κάποιων
κενών.

ΘΕΜΑ Β
Β1. Θέμα ανάπτυξης υποπρογράμματος. Απαιτούσε από τα παιδιά να έχουν
κατανοήσει κάποιες βασικές μεθοδολογίες.

Β2. Θεωρητικό θέμα από τη μεθοδολογία της ουράς. Δεν είχε δυσκολία.

ΘΕΜΑ Γ
Θέμα με αρκετές ομοιότητες με αντίστοιχα θέματα που έχουν πέσει και παλαιότερα
στις εξετάσεις. Μια δομή επανάληψης, στην οποία έπρεπε τα παιδιά να κάνουν τις
διεργασίες μέσα της. Υπολογισμός μεγίστου και πλήθους μεγίστου (απαιτούσε γνώση της μεθοδολογίας). Επίσης η επανάληψη τερματιζόταν με σύνθετη συνθήκη, κάτι που ίσως μπέρδεψε κάποιους υποψηφίους.

ΘΕΜΑ Δ

Θέμα με κλασικούς υπολογισμούς σε πίνακες. Το Δ3 και το Δ4 ίσως δυσκόλεψαν
κάποιους υποψηφίους, αλλά δεν είχαν κάποιες παγίδες. Έβγαιναν με τη μεθοδολογία. Συνολικά, τα θέματα ήταν σαφώς διατυπωμένα. Φάνηκε η έγνοια της επιτροπής να μην τρομάξει τους υποψηφίους, ειδικά σε μια ιδιαίτερη χρονιά. Τα θέματα πατούσαν σε παρόμοια προηγουμένων ετών και δεν είχαν παγίδες και σκοτεινά σημεία. Τέλος, παρατηρείται έλλειμμα πρωτοτυπίας.