Πλατφόρμα Webex: Η Cisco αναλαμβάνει την ευθύνη για τα προβλήματα στην τηλεκπαίδευση

Η σημερινή μετ΄εμποδίων πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης στα Γυμνάσια και Λύκεια λόγω τους προβλήματος που προέκυψε στην πλατφόρμα Webex που έχει επιλεγεί από το Υπουργείο Παιδείας για την εξ αποστάσεως διδασκαλία των μαθητών δημιούργησε σφοδρές αντιδράσεις σε γονείς και μαθητές.

Τι αναφέρει η Cisco σε ανακοίνωσή της για την κατάρρευση του Webex

Όπως ανακοίνωσε ωστόσο πριν από λίγο η εταιρεία Cisco το πρόβλημα δημιουργήθηκε μετά από βλάβες στο Λονδίνο και όλη η εκπαιδευτική διαδικασία της χώρας «πάγωσε». Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι:

«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία).

Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος» ανέφερε η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας-Κύπρου-Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη.

Γεν. Γραμ. Υπουργείου Παιδείας: “Σε συγκυρία ευρωπαϊκής εμβέλειας το τεχνικό πρόβλημα της πλατφόρμας Webex”

Η Σίσσυ Γκίκα, Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευετρεοβάθμιας και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, τοποθετήθηκε για το ζήτημα του προβλήματος  με το Webex  αναφέροντας ότι “Η σημερινή δυσλειτουργία του συστήματος τηλεκπαίδευσης Webex ΤΕΛΙΚΑ οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα εκτός ΥΠΑΙΘ και εκδηλώθηκε σε πανευρωπαΐκό επίπεδο όπως αναφέρεται στο link: https://downdetector.com/status/webex/map.

Το ΥΠΑΙΘ προετοιμάστηκε με τις απαραίτητες αποφάσεις και εγκυκλίους που έδωσαν κατεύθυνση, οδηγίες και πληροφορίες για την ευρεία υλοποίηση της τηλεκπαίδευσης.

Τα σχολεία μας ήταν σήμερα σε πλήρη ετοιμότητα. Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα προσάρμοσαν στα νέα δεδομένα τα ωρολόγια προγράμματα. Ομοίως οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές ήταν συνεπείς στις ηλεκτρονικές τους τάξεις.

Όμως η πανευρωπαϊκή πρωϊνή τεχνική δυσλειτουργία δημιούργησε κενά στα σημερινά τηλεμαθηματα. Κάποιοι ατυχώς βιάστηκαν να κατηγορήσουν το ΥΠΑΙΘ αναίτια