Ακατάλληλο κρίθηκε το κτίριο όπου στεγάζονται το Γυμνάσιο και το Λύκειο Τζερμιάδων, όπως αποφάνθηκε το αρμόδιο κλιμάκιο της ΚτΥπ που πραγματοποίησε, σήμερα, αυτοψία, παρουσία της Αντιπεριφερειάρχη Παιδείας, Έφης Κουτεντάκη και του δημάρχου Οροπεδίου Λασιθίου, Γιάννη Στεφανάκη.

Η ανακοίνωση του δημάρχου Οροπεδίου Λασιθίου
Διαβάστε επίσης:
Σεισμός 5.8 Ρίχτερ στην Κρήτη: Πατέρας αρπάζει το νεογέννητο για να το σώσει (video)
