Αρχική Σχολή Γονέων 10 συνήθειες των μαμάδων που δεν αγχώνονται ποτέ

10 συνήθειες των μαμάδων που δεν αγχώνονται ποτέ

Είναι πολύ συνηθισμένο οι μαμάδες να νιώθουν αρκετά συχνά… σαν χαμένες. Καταβεβλημένες και – σκληρός χαρακτηρισμός – άχρηστες!

Και είναι, ως ένα σημείο, λογικό, αφού έχουν τόσα πολλά να κάνουν μέσα σε πολύ λίγο χρόνο.

Ένας τρόπος για να ξεπεράσουν αυτά τα συναισθήματα οι μαμάδες είναι να δημιουργήσουν ένα καθημερινό πρόγραμμα φροντίδας του σπιτιού τους, αλλά και της οικογένειάς τους.

Τα παρακάτω, λοιπόν, πρέπει να τα λάβετε σοβαρά υπ’ όψιν σας, για να μην φτάσετε σε σημείο να νιώσετε ξανά συναισθηματικά φορτισμένη.

  1. Ξυπνήστε νωρίς: Ακούγεται κουραστικό, αλλά είναι ο καλύτερος τρόπος για να αδράξετε την ημέρα. Σηκωθείτε λιγάκι νωρίτερα από το κανονικό και οργανώστε το πρόγραμμά σας. Έτσι και τα παιδιά σας θα είναι πιο ήρεμα και εσείς καλύτερα προετοιμασμένη.
  2. Κοιμηθείτε νωρίτερα: Αφού θα ξυπνάτε νωρίτερα, είναι λογικό και να κοιμάστε νωρίτερα. Συνήθως, όταν τα παιδιά πέφτουν για ύπνο εσείς συνεχίζετε δουλειές ή – επιτέλους – χαλαρώνετε. Συνεχίστε να κάνετε ό,τι κάνατε, απλώς πηγαίνετε στο κρεβάτι λίγο νωρίτερα. Θα ξεκουραστείτε και την επόμενη ημέρα θα είστε γεμάτες ενέργεια.
  3. Προετοιμαστείτε: Μια συνήθεια που πρέπει να περάσετε και στα παιδιά σας από πολύ νωρίς. Βεβαιωθείτε, ότι όσα χρειάζεστε για να φύγετε από το σπίτι την επόμενη ημέρα είναι έτοιμα και στην θέση τους. Γλιτώστε χρόνο και άγχος εύκολα.
  4. Προγραμματίστε το μαγείρεμα: Είτε μαγειρεύετε κάθε μέρα είτε όχι, σχεδιάστε το τι θα φτιάξετε. Έτσι δεν θα χρειάζεται να αναρωτιέστε τι να μαγειρέψετε σήμερα, ενώ θα ξέρετε και τι πρέπει να ψωνίσετε.
  5. Βάλτε ένα πλυντήριο την ημέρα: Άλλη μία συνήθεια που ακούγεται βαρετή, αλλά αν την υιοθετήσετε θα γλιτώσετε κούραση και άγχος. Στο τέλος της ημέρας και αφού όλοι έχουν γυρίσει στο σπίτι, ξεκαθαρίστε τα ρούχα και βάλτε τα για πλύσιμο. Στο μεταξύ, διπλώστε και βάλτε στην θέση τους εκείνα που απλώσατε την προηγούμενη ημέρα. Ακόμα καλύτερα; Ζητήστε από τα παιδιά να τοποθετήσουν τα ρούχα τους στην θέση τους.
  6. Πλένετε τα πιάτα σας το βράδυ: Μην το ξεχνάτε, όσο δύσκολο και αν σας φαίνεται μερικές φορές. Σκεφτείτε πόσο πιο όμορφα θα νιώθετε το πρωί. Και αν τα παιδιά σας είναι σε σωστή ηλικία, τότε καλέστε τα να σας βοηθήσουν.
  7. Καθαρίστε γρήγορα το μπάνιο: Με ένα υγρό πανάκι καθαρίστε τις επιφάνειες, μαζέψτε τυχόν νερά που έχουν πέσει στο πάτωμα με μία σφουγγαρίστρα και κοιμηθείτε με λιγότερο άγχος και καθαρότερο σπίτι.
  8. Ένα μέρος για τα πάντα: Τα πολλά πράγματα που έχουμε μας κάνουν να νιώθουμε πιεσμένοι. Παιχνίδια, ρούχα, "χαρτομάνι". Νικήστε την ακαταστασία τοποθετώντας τα πράγματα σας σε ένα σημείο, ένα καλάθι, μία ντουλάπα ή ένα δωμάτιο και σίγουρα θα νιώθετε λιγότερο αγχωμένη.
  9. Ρουτίνα ύπνου: Βάλτε στην άκρη παιχνίδια, ζωγραφιές, βιβλία, ρούχα, πλύνετε τα δόντια σας και χαμηλώστε τα φώτα. Δώστε στο παιδί σας να καταλάβει, ότι η ώρα του ύπνου πλησιάζει. Εκείνο θα κοιμηθεί ευκολότερα και εσείς θα χαλαρώσετε.
  10. Μην λέτε αμέσως «Ναι»: Ετοιμάζεστε για ύπνο, σας ζητά κάτι το παιδί και η πρώτη σας απάντηση είναι «ναι», μόνο και μόνο επειδή είστε κουρασμένη; Πείτε καλύτερα «άσε με να ελέγξω το ημερολόγιό μου και θα σου πω» ή για να είστε ξεκάθαρη από την αρχή και να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, πείτε ένα απλό «θα δούμε».

Πηγή: thestressdmom.com


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.