Αγαπητοί γονείς, αν νομίζετε ότι με την αξιολόγηση θα απομακρυνθούν οι κακοί εκπαιδευτικοί, θα απογοητευτείτε

Αγαπητοί γονείς, αν νομίζετε ότι με την αξιολόγηση θα απομακρυνθούν οι κακοί εκπαιδευτικοί, θα απογοητευτείτε

Αναβρασμός επικρατεί στο χώρο της Παιδείας με τους εκπαιδευτικούς τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να δηλώνουν σθεναρά την αντίστασή τους και τις έντονες αντιδράσεις τους στην αξιολόγηση τόσο του εκπαιδευτικού έργου όσο και της σχολικής μονάδας, που υπαγορεύεται από το Νόμο 4823/2021.

Μαίνεται ο «πόλεμος» για την αξιολόγηση

Πολλοί γονείς θεωρούν ότι η ιδέα της αξιολόγησης θα συμβάλλει εμπράκτως στην αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου και θα αναδείξει τους εκπαιδευτικούς που πραγματικά δίνουν το καλύτερο τους εαυτό προκειμένου οι μαθητές να αποκομίσουν γνώσεις.

Βέβαια, υπάρχουν και εκείνοι που τάσσονται στο πλευρό των εκπαιδευτικών και θεωρούν ότι όλα όσα προβλέπει η αξιολόγηση δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια “ταφόπλακα” για το μέλλον του δημόσιου σχολείου που με τα όποια του στραβά αγωνίζεται για κάθε παιδί ξεχωριστά.

Τις τελευταίες ώρες το γύρο του διαδικτύου κάνει η ανάρτηση της Σταυρούλας Βερβέρη, Καθηγήτριας Αγγλικών, που παίρνει θέση για το ζήτημα της αξιολόγησης και καταρρίπτει βασικές απόψεις όσων γονιών υπέρμαχων υποστηρίζουν πως με την όλη διαδικασία θα “τιμωρηθούν” παραδειγματικά οι ανεπαρκείς εκπαιδευτικοί και θα “κερδίσει” το σχολείο.

Επιτέλους! 11.700 μόνιμοι διορισμοί στη γενική εκπαίδευση - Οι πρώτοι μετά από 12 χρόνια

Η ανάρτηση μιας εκπαιδευτικού για το τι θα ισχύσει με την αξιολόγηση

Απευθύνομαι κυρίως στους γονείς για να εξηγήσω λίγα πράγματα σχετικά με το νόμο Κεραμέως για την αξιολόγηση και γιατί εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε ενάντια.

1. Αν ονειρεύεστε οτι με αυτό το νόμο θα τιμωρηθουν/απομακρυνθούν οι κακοί εκπαιδευτικοί, λυπάμαι, αλλά θα απογοητευτείτε

.Ο εκπαιδευτικός που θα κριθεί ως ‘μη επαρκής’, παρακολουθεί απλά σεμινάρια στο ΙΕΠ που θα του υποδείξει ο σύμβουλος.Αυτό. Απλά δεν θα μπορεί να γίνει διευθυντής, μεντορας κλπ. Στην τάξη όμως θα ειναι.

Αν στην επόμενη κρίση, μετα απο 4 χρόνια ξανακριθεί ως μη επαρκής, θα παρακολουθήσει σεμινάρια στο ΙΕΠ που θα του προτείνει ο σύμβουλος. Απλά.

Πάλι δεν θα μπορεί να γίνει στέλεχος. Στην τάξη όμως θα είναι. Και μην εχετε αυταπάτη οτι κρινεται με βαση τις επιδόσεις και την πρόοδο των παιδιών σας.

Αλλά αν χρησιμοποιεί καινοτομες δράσεις, νεες τεχνολογιες και παιδαγωγικες μεθοδους, αν κανει εξατομικευμενη διδασκαλία, εχει ευχαριστο κλιμα, παρακολουθει σεμιναρια κλπ.

2. Κάθε χρόνο τα παιδιά της Γ γυμνασίου και ΣΤ δημοτικού θα δινουν εξετάσεις που θα εποπτευουν εξωτερικοι του σχολειου δάσκαλοι.

Η απόδοση των παιδιών, η αυτοαξιολογηση του σχολείου και η εξωτερική αξιολόγηση θα βγάζουν μια βαθμολογία για το κάθε σχολείο, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

3. Μέχρι τώρα, όλα τα δημόσια σχολεία ήταν πάνω κάτω ίδια, είτε ήταν στην Βούλα, στο Μπραχάμι, είτε στην Σχοινούσα.

Αν εφαρμοστεί ο νόμος, ως δια μαγειας τα σχολεια θα μπουν σε κατάταξη με βαθμολογική κλίμακα. Θα υπάρξουν καλά και κακά σχολεία.

4. Στο νόμο δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη πως τα ‘κακά’ σχολεία θα βελτιωθούν, με κοινωνικες υπηρεσίες, με στήριξη στις αδύναμες οικογένειες, έστω με εξοπλισμό, και αύξηση των κονδυλίων, ώστε να βοηθηθούν…

5. Μέχρι τώρα, τα σχολεία διοικούνται δημοκρατικά. Ο σύλλογος διδασκοντων αποφασιζει. Ο διεθυντης απλά αναλαμβανει την γραφειοκρατια και ειναι το προσωπο του σχολειου στην κοινωνια.

Τώρα ΟΛΗ την εξουσία την έχει ο διευθυντης-μανατζερ. Και όλος ο υπόλοιπος στρατός στελεχών που δημιουργείται από πάνω.

6. Οι εκπαιδευτικοί, είμαστε ένας κλάδος πολυπληθής, σε νευραλγικό σημειο του κράτους, που μέχρι τώρα κανείς δεν μας είχε στο χέρι, γιατι διοριστήκαμε είτε με επετηρίδα, είτε με διαγωνισμό, είτε με προυπηρεσία και προσόντα.

Υπηρετούμε το δημόσια σύστημα εκπαίδευσης που μας έδωσε τη δυνατότητα να καλυτερευσουμε κάπως την ζωή μας σε σχέση με τις κατά κανόνα εργατικές ή αγροτικές οικογένειες από τις οποίες προερχόμαστε.

Και το ίδιο θέλουμε για τα παιδιά σας.

7. Η αξιολόγηση της Κεραμέως θα κάνει τον εκπαιδευτικό να κυνηγάει την καριέρα του και να τα έχει καλά με διευθυνταδες, συμβούλους κλπ κλπ. Δεν θα τον κάνει καλύτερο δάσκαλο.

Τα αδύναμα παιδιά, θα είναι βαρίδια για τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία με φιλοδοξίες…

To post της εκπαιδευτικού

Διαβάστε επίσης:

Η Φένια και το φως: Μια δασκάλα θεατρικής αγωγής αποκαλύπτει όσα κάποιοι γονείς δεν θα δουν ποτέ

3 μήνες χωρίς το χαμόγελο της 7χρονης Παναγιώτας – Οι συμμαθητές την τίμησαν με συγκινητικό τρόπο

3η Βαλκανική Ολυμπιάδα Φυσικής: “Χάλκινος” ο 16χρονος Σπύρος Τερλεμές

Aυτές είναι οι νέες τάξεις που έκλεισαν λόγω κρουσμάτων – Η λίστα του Υπ. Παιδείας