Μία απρόσμενη συνάντηση και συζήτηση με μαθητές είχε ο Κυριάκος Μητσοτάκης έξω από το υπουργείο Οικονομικών.
Μερικές φορές οι πολιτικοί έχουν κάποιες απρόσμενες και ενδιαφέρουσες συναντήσεις… εκτός ατζέντας! Μία τέτοια είχε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης που επισκέφθηκε σήμερα το πρωί το υπουργείου Οικονομικών και βγαίνοντας συνάντησε μια παρέα μαθητών με τους οποίους συνομίλησε.
Ο κ. Μητσοτάκης ρώτησε τα παιδιά τι τάξη πάνε και εκείνα του απάντησαν ότι είναι στη Β’ Λυκείου. Όταν ζήτησε να μάθει την κατεύθυνση που έχουν επιλέξει, ένας μαθητής του απάντησε ότι θέλει να γίνει φυσικοθεραπευτής. Τότε, ο Πρωθυπουργός του δήλωσε ότι θα τον αξιοποιήσει στο μέλλον, καθώς έχει πολλούς τραυματισμους!
