Πανελλήνιες 2020: Αυτά είναι τα θέματα και οι απαντήσεις σε Χημεία, Οικονομία και ΑΟΘ

Με την εξέταση των υποψηφίων σε Χημεία (νέο και παλαιό σύστημα), Οικονομία (νέο σύστημα) και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (παλαιό σύστημα) συνεχίζεται σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου, η τελευταία ημέρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στα Γενικά Λύκεια για τα μαθήματα Γενικής Παιδείας και Προσανατολισμού.

Αυτά είναι τα θέματα σε Χημεία, Οικονομία και ΑΟΘ

Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ με το νέο σύστημα.

Για τα θέματα ‘ΧΗΜΕΙΑ’ πατήστε εδώ.

Για τα θέματα ‘ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ’ πατήστε εδώ.

Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ με το παλαιό σύστημα.

Για τα θέματα ‘ΧΗΜΕΙΑ (Ημερήσια)’ πατήστε εδώ.

Για τα θέματα ‘ΧΗΜΕΙΑ (Εσπερινά)’ πατήστε εδώ.

Για τα θέματα ‘ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (Ημερήσια)’ πατήστε εδώ.

Για τα θέματα ‘ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (Εσπερινά)’ πατήστε εδώ.

Αυτές είναι οι απαντήσεις των θεμάτων

Το Infokids.gr σε συνεργασία με τα Φροντιστήρια Διακρότημα θα δημοσιεύει τις εκφωνήσεις των θεμάτων, και σταδιακά τις προτεινόμενες λύσεις – απαντήσεις.

Δείτε τις απαντήσεις στη Χημεία ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2020 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Δείτε τις απαντήσεις στην Οικονομία ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2020 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Δείτε τις απαντήσεις στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2020 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Ο σχολιασμός των Φροντιστηρίων Διακρότημα για τα θέματα στην Χημεία

Τα θέματα της Χημείας ήταν σαφώς διατυπωμένα , αλλά απαιτητικά . Απευθύνονταν σε πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές ως προς τη γνώση της θεωρίας αλλά και ως προς τη διαχείριση του χρόνου. Το θέμα Β είχε ιδιαίτερες διατυπώσεις και απαιτούσε πολύ καλή γνώση της θεωρίας. Το θέμα Γ ήταν σαφώς διατυπωμένο και βατό. Στο θέμα Δ τα ερωτήματα Δ2, Δ3 ήταν αρκετά απαιτητικά και χρειάζονταν προσοχή στη διαχείριση του χρόνου.

Λαζαράκη Μαντζαβίνου Μυρτώ
Χημικός

Ο σχολιασμός των Φροντιστηρίων Διακρότημα για τα θέματα στην Οικονομία

Σε γενικές γραμμές τα θέματα της οικονομίας ήταν απλά και κάλυπταν το μεγαλύτερο μέρος της εξεταστέας ύλης. Ειδικότερα, η θεωρία ήταν αναμενόμενη και οι ερωτήσεις κλειστού τύπου δεν έκρυβαν ‘’παγίδες’’. Το θέμα Γ ήταν μια άσκηση κεφαλαίου 1  στην οποία μπορούσε να απαντήσει η πλειοψηφία των μαθητών.Ιδιαίτερη προσοχή απαιτούσε μόνο το θέμα Δ όπου οι μαθητές κλήθηκαν να υπολογίσουν τις συναρτήσεις ζήτησης και προσφοράς με τη χρήση της ελαστικότητας. Αναμένεται οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές με υπόβαθρο στην οικονομική επιστήμη να αριστεύσουν.

Αναστόπουλος Γιώργος
Οικονομολόγος
Υπεύθυνος Οικονομικών