Στοιχεία σοκ στην Πάτρα: Δεκάδες μαθητές Δημοτικού δεν ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν λόγω του κλεισίματος των σχολείων

Μπορεί οι μαθητές να επέστρεψαν σήμερα στα θρανία των Δημοτικών όλης της χώρας για να συνεχιστεί η δια ζώσης διδασκαλία που σταμάτησε ελέω της πανδημίας όμως τα κατάλοιπα του αιφνίδιου κλεισίματος των σχολείων τόσο πέρσι όσο και φέτος προβληματίζουν.

Η λειτουργία των σχολείων είναι ύψιστης σημασίας για τους μαθητές των πρώτων τάξεων του Δημοτικού καθώς έχει μπαίνουν οι βάσεις για τις δεξιότητες της γραφής και της ανάγνωσης που δυστυχώς δύσκολα καλύπτονται εξ αποστάσεως. Για να μην αναφερθούμε στο γεγονός ότι πολλά παιδιά είναι εκτός τηλεκπαίδευσης καθώς είτε δεν έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο στο σπίτι είτε δεν έχουν το κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό (tablet, laptop ή υπολογιστή) για να συνδεθούν στη διαδικτυακή τους τάξη.

Η σκληρή αυτή πραγματικότητα αποτυπώθηκε στη σημερινή καταγγελία του μέλους  του Διοικητικού Συμβουλίου στο Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας κ. Στέλιου Παλαρμά που σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις στο MAX FM  ανέφερε ότι περισσότεροι από 3.500 μαθητές μόνο από την Πάτρα, για τους μήνες που τα σχολεία έμειναν κλειστά, ήταν αποκλεισμένοι από την πρόσβαση στη μάθηση καθώς δεν διέθεταν ούτε τα χρήματα , αλλά ούτε και τον εξοπλισμό αλλά και την τεχνολογία για να συμμετάσχουν σε διαδικασίες εξ αποστάσεως μάθησης.

“Δεκάδες μαθητές στην Πάτρα δεν γνωρίζουν να γράφουν και να διαβάζουν λόγω των κλειστών σχολείων”

Ανησυχία και προβληματισμό προκαλεί την ίδια ώρα και η αποκάλυψη του προέδρου στην Ένωση Συλλόγων Γονέων της Πάτρας Τίμου Πατρινού, ο οποίος μιλώντας στην εκπομπή, μίλησε για δεκάδες μαθητές από την περιοχή, οι οποίοι πηγαίνουν στην Α και Β Δημοτικού, που δεν γνωρίζουν να γράφουν και να διαβάζουν αναφέρει το patrastimes.gr.

Όπως τονίζει ο κ. Παλαρμάς “Αυτό είναι το τίμημα των ημίμετρων και των λαθεμένων πολιτικών που ακολουθήθηκαν σε όλο το διάστημα της πανδημίας”  προσθέτοντας, πως είναι επιτακτική η ανάγκη να λειτουργήσει η ενισχυτική διδασκαλία, προκειμένου να καλυφθεί στο μέτρο του δυνατού η απώλεια στο  μαθησιακό επίπεδο.