7 tips για να αφαιρέσετε τις ραγάδες εγκυμοσύνης από το δέρμα σας

Όλες γνωρίζουμε τι είναι οι ραγάδες. Και οι περισότερς από εμάς -κακά τα ψέματα- τις έχουμε νιώsει στο πετσί μας. Οι ραγάδες, όμως, πρέπει να γνωρίζουμε ότι είναι απολύτως φυσιολογικές μετά τον τοκετό και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Και ειλικρινά, όλες είχαμε ραγάδες σε κάποια φάση της ζωής μας ακόμη και χωρίς να είμαστε έγκυοι.

Πώς δημιουργούνται

Προκαλούνται από το τέντωμα του δέρματος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Αυτό συμβαίνει ως αποτέλεσμα της ταχείας αύξησης βάρους.

Σχετικά άρθρα

Θα γίνεις μαμά; Η Βίβλος της εγκυμοσύνης που δεν πρέπει να λείπει από το κομοδίνο σου
Μπορώ να παίρνω αντικαταθλιπτικά στην εγκυμοσύνη; Τι απαντούν οι ειδικοί

Στις περισσότερες γυναίκες εμφανίζονται στην κοιλιά, στο στήθος, στα χέρια και στα πόδια και δεν πρέπει να ντρέπονται. Πρέπει να καταλάβεις ότι η εγκυμοσύνη επηρεάζει με πολλούς τρόπους το σώμα σου και πρέπει να αποδεχθείς ότι το σώμα σου κατά κάποιο τρόπο γνωρίζει ότι θα βιώσει αυτές τις αλλαγές. Από την άλλη, εσύ μπορείς να κάνεις πολύ λίγα πάνω σε αυτό το θέμα.

Οι ραγάδες φαίνεται να έχουν διαφορετικά χρώματα: μωβ, μαύρο ή άσπρο ανάλογα με το σώμα του ατόμου. 90% των γυναικών έχουν ραγάδες κατά τη διάρκεια και μετά την εγκυμοσύνη, οπότε δεν είσαι μόνη σε αυτό.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να απαλύνετε έως και να εξαφανίσετε τις ραγάδες μετά την εγκυμοσύνη.

Λάδια για την πρόληψη-αντιμετώπιση

Υπάρχουν πολλά brands με λάδια που είναι πολύ καλά για να απαλλαγούμε από τις ραγάδες. Διατίθενται σε καταστήματα και φαρμακεία και θα τα βρείτε σε πολύ προσιτές τιμές. Η έρευνα έχει δείξει ότι αυτά τα έλαια είναι πολύ αποτελεσματικά όταν πρόκειται για τη μείωση των ραγάδων. Μπορείτε επίσης να τα χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αμέσως μόλις αρχίσετε να παρατηρείτε την εμφάνισή τους για να εξασθενίσουν.

Λάδι καρύδας

Το λάδι καρύδας είναι θρεπτικό για το σώμα και στην πραγματικότητα έχει δώσει πολλυ υποσχόμενα αποτελέσματα στην εξασθένιση των ουλών. Τρίψτε γενναιόδωρες ποσότητες ελαίου καρύδας στις πληγείσες περιοχές δύο φορές την ημέρα έως ότου οι ραγάδες εξασθενίσουν. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε λάδι καρύδας στη λοσιόν σώματος.

Κουρκούμη

Η κουρκούμη είναι ένα εξαιρετικό αντιοξειδωτικό που έχει χρησιμοποιηθεί από διαφορετικές καλλιέργειες για σκοπούς λεύκανσης του δέρματος. Προσθέστε δύο κουταλιές κουρκούμη σε ένα δοχείο, προσθέστε ένα κουτάλι μέλι και μερικές σταγόνες χυμό λεμονιού και ανακατέψτε καλά. Τρίψτε αυτό το μείγμα ραγάδες δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα για καλύτερη αποτελεσματικότητα.

Extra tip. Μην φοράτε ανοιχτόχρωμα ρούχα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ή τα καλά ρούχα σας καθώς η κουρκούμη θα τα λεκιάσει.

Κρατήστε το σώμα σας ενυδατωμένο

Το νερό βοηθά το δέρμα να διατηρήσει την ελαστικότητά του, βοηθώντας έτσι να απαλύνει τις ραγάδες. Πιείτε περίπου 10-12 ποτήρια νερό την ημέρα. Θυμηθείτε ότι το δέρμα σας πρέπει να παραμείνει ενυδατωμένο και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να πίνετε αρκετό νερό. Το νερό βοηθά το δέρμα να διατηρήσει την ελαστικότητά του, βοηθώντας έτσι στη μείωση των ραγάδων. Κάτι πολύ φθηνό και εφικτό. Αποφύγετε επίσης την καφεΐνη και το αλκοόλ καθώς προκαλούν αφυδάτωση.

Αιθέρια έλαια

Προσθέστε μερικές σταγόνες από το αγαπημένο σας αιθέριο έλαιο σε έλαια όπως το καστορέλαιο και το ελαιόλαδο που χρησιμοποιείτε καθημερινά και κάντε μασάζ στις πληγείσες περιοχές για 30 λεπτά καθημερινά. Αυτό θα βοηθήσει στην αύξηση της ελαστικότητας της επιδερμίδας σας και θα εξασθενίσειτις ραγάδες.

Τζελ Αλόης Βέρα

Η Αλόη Βέρα έχει ιδιότητες επουλωτικές και επιδιορθωτικές του δέρματος. Κάντε μασάζ με ακατέργαστη γέλη αλόης βέρα στις πληγείσες περιοχές κάθε μέρα μετά το ντους. Η Αλόη Βέρα είναι καλή για ενυδάτωση του δέρματος και για τη διατήρηση της υγείας του.

Βιταμίνη Α

Η βιταμίνη Α είναι καλή για την αποκατάσταση του υγιούς δέρματος. Φροντίστε να τρώτε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α, όπως καρότα. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε έλαια βιταμίνης Α και να κάνετε μασάζ στο δέρμα. Αυτό θα βοηθήσει στην εξασθένιση των ραγάδων και στην αποκατάσταση της ελαστικότητας του δέρματος.