Μένουμε Σπίτι και Τρώμε Σωστά: Σημαντικές οδηγίες από το υφυπουργείο Αθλητισμού

Λέμε χαριτολογώντας, ότι μένοντας στο σπίτι, χωρίς τις καθημερινές μας δουλειές και χωρίς άθληση, θα γίνουμε τετράπαχοι μέχρι να έρθει η ώρα που θα ξαναβγούμε.

Δεν είναι υπερβολή: Τόσο εμείς όσο και τα παιδιά, καταναλώνουμε πολύ λιγότερες θερμίδες τις τελευταίες ημέρες γι’αυτό και είναι πολύ σημαντικό, αν θέλουμε να προστατεύσουμε και την υγεία μα και το βάρος μας, να λαμβάνουμε εξίσου λιγότερες θερμίδες και οπωσδήποτε «καλές» θερμίδες, από τροφές που δεν μας γεμίζουν λίπος.

Το υφυπουργείο Αθλητισμού δημοσίευσε τις τελευταίες ημέρες έναν πίνακα, με τίτλο «Προστατεύω την υγεία μου – Ενισχύει το ανοσοποιητικό μου» ο οποίος σκοπό έχει να μας καθοδηγήσει σωστά ως προς τις διατροφικές μας επιλογές.

Επιπλέον, καθώς δεν περνάμε όσο χρόνο θα έπρεπε στον ήλιο, άρα είναι πιθανό να στερούμαστε τη βιταμίνη D, ας γνωρίζουμε, ότι σε έναν βαθμό αυτή μπορούμε να την αναπληρώσουμε μέσω της διατροφής, καταναλώνοντας περισσότερα: γάλα ή γιαούρτι εμπλουτισμένο με βιταμίνη D, σολομό και σαρδέλες, μοσχαρίσιο συκώτι, κρόκους αυγών, μουρουνέλαιο.